Cafe de Nachtvlucht |
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
zie de stamboom |
|
macfreak Erelid
|
|
nietmeer
|
ik sta er nog niet bij!  |
|
macfreak Erelid
ik ook nog niet... dan moet je nog even een mailtje naar jivebunny sturen en ouders zoeken... dan kan je er zo bijgezet worden. ik ben gister bij lessien aangenomen als nieuwe zoon |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
eskimo is in tha houze!  heeft weer eens niet geslapen vannacht, saw 3 gezien, vet leuk  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Môge zoon,dochter, zwager en alle anderen  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Is nog niet compleet Opa is ziek en gaat hem maandag bijwerken. *Strompelt de kroeg binnen, Môgge allemaal... koffie pleeeaaassseeeee*  1003.. hulde aan den Loempia.. in een tweestrijd met den Mexicaan heeft hij 'gewonnen'... |
|
macfreak Erelid
goeie smorgens allen in het cafe... iedereen weer fris?? |
|
macfreak Erelid
@papa: das mooi... dan kan ik eindelijk laten zien bij wat voor top familie ik zit |
|
nietmeer
|
Hey, zus en bro, beetje bijgekomen? |
|
nietmeer Erelid
|
*Heeft gekeken in het prijsvraag oft, en niemand gaat ervandoor met den Eeuwige roem*  Bro, wat ben je allemaal aan het uitspoken in den keuken?? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@Elrohir: hij was me net te snel af... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote macfreak: papa: das mooi... dan kan ik eindelijk laten zien bij wat voor top familie ik zit The one and only Clan elensar;) |
|
nietmeer Erelid
|
Zwager.....ben nog niet echt wakker hoor  Heb gisteren nog vier uurtje op bed gelegen met migraine en heb nu weer wat last  kan niet zeggen, dat mijn weekend fijn begint  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote de Mexicaan: Elrohir: hij was me net te snel af... grinzz.... |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
môge mensen,
was laat gisteren, ben nog niet echt wakker. ik probeerde tussendoor de 1000ste pagina te bereiken maar Loempia was me voor. |
|
macfreak Erelid
@ zwijntje: jou ook al?? jammer dat ik het niet kon meemaken... mijn (real)vader zij om kwart voor 10 al dat ik de computer uit moest hebben  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
He Everzwijn, ook alweer op? |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@macfreak, dat ken ik wel, vroeger ook wel eens last van gehad. de mexicaan, je weet vast wel hoe het gaat. als je eenmaal wakker bent dan moet je er gewoon uit. of in mijn geval, als ik blijf liggen wordt ik ineens laat 's middags wakker en heb ik weer eens geen reet gedaan. |
|
macfreak Erelid
nou goed... zie jullie morgen weer... ik ga naar mijn vriendin... doei papa, mama, everzwijn, mexicaan, Dni, Kpuc, eskimo, dragonfireking en de rest  |
|
nietmeer
|
Oeff, ik ben bezig met een rundleesschotel, veel uien, pommodori pelati, flesje Primator en wat kruiderij  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
môguh iedereen  zag dat we op pagina 1003 zaten  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wat don we als we pagina 1234 halen.. dat lijkt me echt een mooi moment..
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ja bekend verhaal, Everzwijn. Ik ga trouwens even offline kijken of er nog wat te bikken in huis is, en een potje koffie zetten (ik laat die zwarte thee nog maar even wachten). |
|