Cafe de Nachtvlucht |
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ach nee, zo erg is het niet... Ik ben toch gestopt met mijn studie  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
DreamerTje zou in samenwerking moeten gaan met TheeMonster.DreaMonsterTheeMeenemeTje
|
|
DreamerTje Oudgediende
uh, wat dan..? |
|
heraux Oudgediende
Duizend paginas met hoeveel posts per pagina of is dat verschillend..
Tijd voor een Vlaai.. Kersen en kruimelen.. strooigoed en wittepoeder.. slagroom en chocolade vlokken..
Met een kopje zwarte Thee |
|
puppy Erelid
|
@heraux; dacht dat het 25 reacties op een blz waren  Môrguh trouwens, heb je eigenlijk wel geslapen? |
|
nietmeer
|
ik wil ook vlaai! *kwijlt*  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote heraux: DreamerTje zou in samenwerking moeten gaan met TheeMonster.DreaMonsterTheeMeenemeTje
Vertel eens dan..?? |
|
heraux Oudgediende
Quote puppy: @heraux; dacht dat het 25 reacties op een blz waren  Môrguh trouwens, heb je eigenlijk wel geslapen? min of meer minder maar meer dan vorige meer of minder.. |
|
heraux Oudgediende
Black DreamTHEE - Als de nacht ontwaakt in het wakkere wezen, zonder melk of suiker met een verse groene snack - DreamTHEE - Om mee weg te dromen..
(WMR reclame)
|
|
DreamerTje Oudgediende
Hahahaaha..  Theemonster en ik moeten maar eens aan de reclame campagne gaan werken  |
|
puppy Erelid
|
Koffie is weer op... Nou dan ga ik hier iedereen maar vervelen...  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
ik ben nu boos.... RAZEND... mijn vader heeft heel erg vroegtijdig (kwart voor 10) gezegt dat ik de computer UIT moest doen. nou heb ik weer een gezellige avond en nog het belangrijkste de 1000e pagina gemist!! ik heb niet eens een bericht op de pagina kunnen zetten. dit moet hij me niet weer flikken want dan ga ik mezelf het huis uit zetten. |
|
macfreak Erelid
tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant, en komt daar verandering in?? tis hier heel erg saai |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
behoorlijk saai |
|
nietmeer
|
Kan er niks aan doen, ik sta in den keuken met een flinke pan rund te stoeien. |
|
macfreak Erelid
ah toch nog wel iemand in het cafe... nouja ik moet nou nog maar even verder drinken op de 1000e pagina... ook een pilsje? |
|
neeee  |
|
Quote DreamerTje: JEZUS MINA.. zitten we al over de 1000 pagina's     morgen zitten we al op 1100 |
|
macfreak Erelid
uhm... nee? oke dan. zijn er nog meer mensen op het forum? of blijft het hier bij twee man en een mod die de heletijd in de keuken staat? |
|
macfreak Erelid
Quote Dniworrom: Quote DreamerTje: JEZUS MINA.. zitten we al over de 1000 pagina's     morgen zitten we al op 1100 1100?? lijkt me wel wat veel... nougoed morgen avond zal wel lukken (hoop ik) en anders trommel ik nog wel wat hulptroepen in voor de 2000e pagina |
|
nietmeer
|
mac, gooi eens een flesje Hertog Jan op? Dat is lekker voor in den pan  Doe maar twee gelijk  |
|
macfreak Erelid
goed idee, komt eraan |
|
macfreak Erelid
where is the family??
aaaaaahhh... it's gone
nouja jammer |
|
nietmeer