Cafe de Nachtvlucht |
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote keiharde theorie:
Een steen bestaat uit het zelfde niets als jij en ik... de materie heeft alleen een andere trillings frequentie... waardoor wij het in het hier en het nu als andere materie waarnemen...
Je weet dat je onzin uitbraakt maar ik zal er alles aandoen om die vrijheid van braken te verdedigen!! J.P Balkenende (uit jeugd dromen van een optimist) |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@Hoskeu, alles bestaat uit niets? Dat verklaart een hoop. is meteen de missing link van de evolutie uitgelegd. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Goedenmorgen heraux, je bent goed bezig! |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Heraux is weer net wakker zeker? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Of misschien nog niet helemaal... |
|
|
Je weet het nooit met hem  |
|
|
nog in zijn Rem slaap...dat zei hij toch? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
 ja. Volgens mij is hij alweer weg. Het is ook eigenlijk geen tijd om hier nog te zijn... |
|
|
Quote de Mexicaan: Het is ook eigenlijk geen tijd om hier nog te zijn... Wel als het weekend is;) |
|
|
jammer...net niet gehaald...het is drie uur geweest
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Da's waar. Ik heb trouwens niets beters te doen. Muziekje aan, biertje erbij, rustig avondje.
edit: inderdaad niet gehaald, 12 posts nog. |
|
|
Ben je nog steeds met die wedstrijd bezig?  |
|
|
nou niet meer, ik heb nu toch al verloren. maar ik blijf tot we de duizend hebben. nog 12 posts.  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Had je wat kunnen winnen dan? |
|
|
We zien wel  Maakt verder ook niet echt uit  En volgens mij wordt Mmore het want die zat bij de 1000ste post en weet ik het allemaal ook erop te azen. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Everzwijn: @Hoskeu, alles bestaat uit niets? Dat verklaart een hoop. is meteen de missing link van de evolutie uitgelegd. Alles is ontstaan uit dit grote niets... ook wel cosmos... god of allah genoemd... het is de innerlijke rust die gezocht wordt in de zoektocht naar velichting... het is de grote waarheid... Alles is uit dit "grote niets dat alles omvattend is" ontstaan... zal hier ook weer in wederkeren... Alles bestaat slechts in energie... slechts uit een trilling die op een bepaalde manier waargenomen wordt door ons in het hier en het nu... maar wat relatief is... Wij zitten hier en nu gevangen in het hier en het nu... in deze dementie... onderworpen aan de wetten van het hier en het nu... Een steen bestaat uit het zelfde niets als jij en ik... waarom zouden jij of ik meer respect genieten als deze steen... het is dezelfde energie... alleen de trillings frequentie verschilt... wij en deze steen zijn niets... alleen een trilling die wij als materie waarnemen in dit hier en dit nu... in deze dementie... De snaar theorie beschrijft tot 12 dementies... Naar mijn idee zijn de eerste 4 dementies in het hier en het nu... lengte, breedte, hoogte en de tijd... de laatste dementie zou niet tot ons universum behoren maar zou de Chaos beschrijven waaruit ons universum is ontstaan en waar ons universum als een soort van bel in deze chaos drijft... De tussenliggende dementies zouden niet waarneembaar zijn omdat deze opgeronld zitten tussen de kleinste deeltjes... In mijn theorie is dit de astrale wereld... het hiernamaals... de eeuwige jachtvelden... en mischien meer... mischien de wereld na het hiernamaals... wie zal het zeggen... Zo... Dat is wat ik er over denk... Nou lust ik nog wel een biertje...  |
|
|
Dude het is al laat  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Bohemia'tje nog maar dan? |
|
|
Mag ik ook? |
|
|
dus god is niets. dan kan ik net zo goed beweren dat hij niet bestaat. iets dat niet is, bestaat immers niet  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Loempia: Dude het is al laat  Ja sorry... rond deze tijd van de dag kan mij dit nog intereseren... Al moet ik toegeven dat mijn biertje ook goed smaakt...   |
|
|
Wie zal het zeggen? |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
hoskeu.. mischien net iets te diep in t glaasje gekeke?  |
|
|
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Loempia, uiteraard. Iedereen die op dit tijdstip nog aanwezig is mag een biertje meedrinken!
edit: de eer is aan Loempia! Proost! |
|