Cafe de Nachtvlucht |
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Dit is Reactie nummer 24927 |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Hahaha, ja kan je zien hoeveel er hier gekwekt wordt. |
|
|
Inderdaad ja  Maar toen het cafe nog van 12 tot 6 was was het wel veel leuker  je heb nu geen overzicht meer en voor je het weet zijn er 100 pagina's bij |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ben ik wel met je eens ja. Het was toen echt voor de die hards. Ik hoor daar eigenlijk niet bij want voor mij is het vroeger. Nu maar drie uur, maar in de zomertijd is verschil wel 5 uur. |
|
|
Vooral omdat ik nu veel met school en stages en zo zit ben ik er minder en dus mis ik meer |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
ja, ik begrijp wat jullie bedoelen. is ook wel eens leuk om een avondje door te zakken. en dan gewoon een ander cafe voor degene die vroeg opstaan. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Weet een van jullie ook waarom het is samengoevoegd? |
|
|
Ineens was ook een keer de naam verandert zag ik  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Everzwijn: ja, ik begrijp wat jullie bedoelen. is ook wel eens leuk om een avondje door te zakken. en dan gewoon een ander cafe voor degene die vroeg opstaan. Dat was er toch ook... cafe ochtendglooren...  |
|
|
Quote de Mexicaan: Weet een van jullie ook waarom het is samengoevoegd? Ik weet nergens van  Er zijn een aantal dingetjes verandert toen ik een midweekje weg was. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Je had ochtendgloren, brunchtijd, etc. Misschien was het wel teveel, maar één is wel erg weinig. |
|
|
Zijn die verwijdert dan? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote de Mexicaan: Weet een van jullie ook waarom het is samengoevoegd? Waarom is mij nogsteeds een raadsel... Maar meestal kom ik hier als ik op mijn werk ben... Op een zekere morgen... het was nog vroeg... (rond half  ... opende de topic van ochtendglooren... kon vervolgens niet posten... ik denken dat het aan mij lag... nog een keer F5 drukken... Bleek die topic gesloten tezijn... (ik ben smorgens vroeg nog niet zo helder...) Het duurde even voor ik er achter kwam dat ik hier toen moest zijn...  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ze zijn niet verwijderd, maar je kan er niet meer reageren. |
|
|
het probleem is denk ik dat het onoverzichtelijk werd. Mensen in ochtendglooren gingen te lang door. mensen die 's nachts na twaalven pas mochten beginnen die begonnen te vroeg. Alles wat daar tussen zat werd meestal in andere topics afgehandeld.
en steeds moets een topic worden ge-sticky'd en dan weer niet, om de overzichtelijkheid bovenaan te bewaren. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Misschien -als het kan- is het een idee om het topic alleen te openen voor reacties op de gepaste tijden en het ook dan sticky te maken. Ik kan me ninet voorstellen dat dat technisch niet kan (ook al zou ik niet weten hoe). |
|
|
Dit topic leek ook vaak meer op een grote chat dan op iets wat een topic moest voorstellen. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Daar zeg je zo iets. Hoe is het eigenlijk met die chat tests afgelopen? Dat zou dit gezwets eigenlijk goed kunnen vervangen. (alhoewel we nu natuurlijk wel even die 1000 moeten aantikken) |
|
|
Geen idee  Zoals ik al zei was ik een midweek weg en die chat was ook gelijk foetsie |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
@Mmore: hoe is het met die chat afgelopen? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Rem dit is alleen maar een opmerking Rem Ook in Basic wordt Rem gebruikt Rem En verder heb je soms ook REM als je slaapt Rem Zonder dit wil je fiets of auto niet stilstaan Rem na het gebruik van het gaspedaal Rem Er bestaat ook een muziekband met gelijknamige naam. Rem Professor Barabas had ook iets met de REM Rem Einde nutteloze post
|
|
|
Is best lastig, een massale chatroom zou, bij nader inzien, best een idee zijn. Nu loopt iedereen om elkaars MSN te vragen en praat iedereen langs mekaar heen. Bovendien mis je wel eens een reactie omdat die toevallig geplaatst word voordat jouw reactie is afgetypt. dan is het lullig om een edit te doen omdat iemand anders dan tussendoor kan komen en niemand het zal zien, maar je kan ook niet achter jezelf aan posten (tenzij je Jannick heet  ) dus moet je wachten. |
|
|
Maar een chat kan je na afloop niet terug lezen want de berichten worden niet opgeslagen dus zolang je het venter open heb kan je het alleen terug lezen. 1 keer sluiten en je bent alles kwijt. |
|
Hoskeu Erelid
|
Den Hoskeu is er net bij toeval achtergekomen dat zijn theorie van het hier en het zijn zelfs wetenschappelijk onderbouwd kan worden...  Blijkt den Hoskeu toch niet zo gek tezijn als waar hij voor wordt versleten?? Alles komt voort uit het grote niets dat alles omvat... Alles is niets... uit niets bestaat alles... Alle matherie bestaat uit energie... energie is niet meer dan een trilling... Een steen bestaat uit het zelfde niets als jij en ik... de materie heeft alleen een andere trillings frequentie... waardoor wij het in het hier en het nu als andere materie waarnemen... Er zijn nog ander dementies... die wij niet waarnemen... de trilling ligt buiten ons waarnemings vermogen... netals uv licht en infra rood niet door ons in het hier en het nu gezien kan worden... Naar mijn mening gaan wij over naar een dementie hoger als we het land van de levende verlaten... Mijn ideeen worden onderbouwd door de snaar theordie zie ik net... ik kwam deze theorie toevallig net tegen... had over deze theordie wel eens een klok horen fluiten maar wist niet waar de lepel nou precies hing... Ik weet nogniet precies waar de lepel hangt... de grote waarheid is denk ik nog voor een ieder verborgen... Dit onderbouwd alleen wel mijn hersen spinsels... Maargoed... ik lust nog wel een biertje... staat er nog iemand achter de bar?? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ja ik ! Wat voor biertje mag het zijn? Ik kan je de braziliaanse Bohemian aanbevelen. |
|