Cafe de Nachtvlucht |
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
En toen lag iedereen in bed |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
nog niet, k zit nog tv te kijken, maar is nix leusk op, behalve wat natuurgedoe;) |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik ook nog niet, maar ik ga wel zo uitloggen. Nog ff lezen en dan pitten. Saai weekend zonder vriendin... |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Nee, in een deuk.... een deuk in de tijd.. een kromming... in een deuk.. een deuk in de tijd.. een een deuk.. een deuk in de tijd.. deuk.. een deuk in de tijd..
in de tijd... de tijd.. tijd..
|
|
Mmore
Administrator
|
Tijd om naar bed te gaan heraux?  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
om 3 uur dan ga ik de duizendste pagina openen. dat heb ik gezegd voor de prijsvraag. |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
nou, ik heb het wel weer gehad voor vandaag, nog ff tv kijken en dan bedje in... adios en tot ehhh... weet k veel.. |
|
Mmore
Administrator
|
Dan zal ik maar scherp zijn als ik jouw was.. Ik ben getraind in dit soort opdrachten  En ik kan verwijderen  Nah, grapje  |
|
|
als dit echt gokken was geweest had ik natuurlijk niet alles op 1 paard gewet. dan had ik mijn kansen gespreid. das logisch lijkt me. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Everzwijn: om 3 uur dan ga ik de duizendste pagina openen. dat heb ik gezegd voor de prijsvraag. Wie zien wel wie het wordt  Als ik dan nog niet in slaap gevallen ben. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Nou dan moeten we nog wel even doorgaan. Dat hale nwe deze nacht niet meer., Tenminste als niemand dubbelposts gaat maken. |
|
|
Quote Mmore: Dan zal ik maar scherp zijn als ik jouw was.. Ik ben getraind in dit soort opdrachten  En ik kan verwijderen  Nah, grapje  Machtsmisbruik  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Everzwijn: als dit echt gokken was geweest had ik natuurlijk niet alles op 1 paard gewet. dan had ik mijn kansen gespreid. das logisch lijkt me. Speltip * .. Spreid je winkansen  Quote de Mexicaan: Tenminste als niemand dubbelposts gaat maken. Dan grijp ik in  .. *Weet je zeker dat je * wilt verbannen?* *JA!*  |
|
|
behold...the power of the admin. toch? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Everzwijn: behold...the power of the admin. toch?  Muhahahahahhaa  Haha  Ik ga me ziekenhuisje weer verder maken  |
|
|
We pakken hem wel terug op de wmr meeting  Als hij gaat zitten verwijderen gaat hij naar huis met 2 bowlingballen in zijn achterste  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Dat zal wel meevallen denk ik. Daar komen klachten van. edit: van dat verwijderen bedoel ik |
|
|
Quote de Mexicaan: Dat zal wel meevallen denk ik. Daar komen klachten van. edit: van dat verwijderen bedoel ik Ow, hehe ik dacht dat je loop problemen zou krijgen dan  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
In ieder geval gooiproblemen met bowlen |
|
|
het zal allemaal ook wel. ik neem die prijsvraag ook niet echt serieus. ik wil alleen wel erbij zijn als we de duizend halen.  En het moet wel 's nachts gebeuren want dat is leuker. dan kun je opscheppen dat je erbij was toen den voogelvlucht de duizend haalde.  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Nog ruim 50 posts dan. |
|
|
Gaan we zo snel dan? |
|
|
den voogelvlucht gaat altijd snel. of in ieder geval langs de kortste weg. zoals de vogel vliegt. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
25 per pagina volgens mij, en we moeten er nog ruim 2 volmaken voordat het zover is
edit: nog 49 na deze.... |
|
|
we zijn al een goed eind op weg. volgens mij hadden we gisteren (of eergisteren) pas de 900. |
|