Cafe de Nachtvlucht |
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Liz87: Als je bij sloterdijk zou uitstappen, dan kun je daar ook op een trein naar Utrecht stappen, wat een gewone trein is.. en dan zouden we best voor de korting af kunnen spreken op sloterdijk... Als je mee gaat... Ik hoop het wel.  Moet ook een buskaart mee  Waar koop je die zooi? Ik ga op een paar uitzonderingen per 1 a 2 jaar na, nooit met de bus  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Heey Everzwijn  Goed hoor, bedankt voor het vragen. Niet veel meer achter me computer  Ook niet meer veel naar school  Veel slapen  Hoe is het jouw.. En met jullie, Elensar's? En Loepia.. En de rest  Liz, ik geloof dat wij elkaar nog niet kennen?  Mijn schuld hoor, ik ben niet zo actief de afgelopen tijd  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Loempia... Bij de buskaartenspeciaalzaak, heb je keuze uit meerdere soorten en smaken.. Banaan, aardbei, sinaasappel en ga zo maar door....grinzz |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Loempia: Quote Liz87: Als je bij sloterdijk zou uitstappen, dan kun je daar ook op een trein naar Utrecht stappen, wat een gewone trein is.. en dan zouden we best voor de korting af kunnen spreken op sloterdijk... Als je mee gaat... Ik hoop het wel.  Moet ook een buskaart mee  Waar koop je die zooi? Ik ga op een paar uitzonderingen per 1 a 2 jaar na, nooit met de bus  Weet je? Als je zeker weet dat je meegaat, dan moeten we gewoon even e-mailen hoe, wat en waar... Je kan best mee op mijn buskaart, beetje zonde als jij voor 1x een buskaart moet kopen... Dus laat het maar even weten als je het zeker weet... Dan plannen we wel ff de reis ok? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Loempia:  Moet ook een buskaart mee  Waar koop je die zooi? Ik ga op een paar uitzonderingen per 1 a 2 jaar na, nooit met de bus  Bij de Albert Heijn, op het Postkantoor of bij het station. Ik had de mijne gekocht bij de.... Weet ik niet meer maar je kan hem in elk geval op de grotere stations, bijv. Utrecht, kopen  Je kan ook gewoon geld meenemen, het zijn 2x2 strippen. |
|
nietmeer Erelid
|
@Mmore... de familie Elensar is weer groter geworden... we zijn nu met zijn dertienen  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote ElrohirElensar: @Mmore... de familie Elensar is weer groter geworden... we zijn nu met zijn dertienen  En ik dacht dat wij groot waren  Ik zit de komende 3 weken zonder Enkie.. Zij is op vakantie terwijl ik op de kinderen mag gaan passen  Gelukkig zijn ze al redelijk volwassen  genoeg om pizza te bestellen  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@Mmore, gaat goed hoor. Kijk nu al uit naar de volgende bowling. wordt weer gezellig. @Loempia, zijn maar vier strippen nodig. is niet zo veel. |
|
nietmeer Erelid
|
@Mmore.. jaja.. het is een drukke boel.. we hebben zelfs de schuur moeten verbouwen... |
|
Liz87 Erelid
|
@ Mmore... Ik ben sinds gisteren een aangenomen dochten van Elrohir en Lessien...  Echt heel leuk deze familie  |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Liz87: Weet je? Als je zeker weet dat je meegaat, dan moeten we gewoon even e-mailen hoe, wat en waar... Je kan best mee op mijn buskaart, beetje zonde als jij voor 1x een buskaart moet kopen... Dus laat het maar even weten als je het zeker weet... Dan plannen we wel ff de reis ok? Het is wel net die dag na dat ik terug ben  Word nog moeilijk denk ik om dan zo vroeg me bed uit te komen  Evengoed bedankt voor je aanbod als het allemaal doorgaat  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Loempia: Quote Liz87: Weet je? Als je zeker weet dat je meegaat, dan moeten we gewoon even e-mailen hoe, wat en waar... Je kan best mee op mijn buskaart, beetje zonde als jij voor 1x een buskaart moet kopen... Dus laat het maar even weten als je het zeker weet... Dan plannen we wel ff de reis ok? Het is wel net die dag na dat ik terug ben  Word nog moeilijk denk ik om dan zo vroeg me bed uit te komen  Evengoed bedankt voor je aanbod als het allemaal doorgaat  Ok... |
|
Mmore
Administrator
|
Te veel informatie! Stop het! Ahhhhh! @Everzwijn: Yeah  Vorige keer was het ook heel gezellig  Bowlen ging minder maar dat kwam omdat dat ding die de bal geeft in de weg stond (ik neem een soort schuine aanloop) @Elrohir: Ohh, wie woont er nu in de schuur  @Liz: Yeah, grote familie ook ja  Ze zijn ook familie van mij geloof ik  Ergens |
|
nietmeer Erelid
|
@Mmore.. ja, en we zijn erg blij met Liz en Mier als onze nieuwste dochters... |
|
nietmeer Erelid
|
@Mmore... ja je bent mijn BROER!!! niet mijn tweelingbroer want dat is Kpuc... maar mijn andere broer... |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
hmm, Reacties: 24865 , en al bijna de 1000ste pagina, gaat snel... |
|
heb ik Oud Moderator
|
goedenavond BTW... |
|
nietmeer Erelid
|
Haai Heb Ik... |
|
Mmore
Administrator
|
Quote ElrohirElensar: @Mmore... ja je bent mijn BROER!!! niet mijn tweelingbroer want dat is Kpuc... maar mijn andere broer... Oh ja.. Dat was het.. Jij zat altijd achter de computer vroeger precies als ik erachter wou  Maar ik was populair op school en jij niet  |
|
heb ik Oud Moderator
|
amoi ElrohirElensar |
|
Liz87 Erelid
|
uuhm goedennacht bedoel ik: heb ik...! |
|
Liz87 Erelid