Cafe de Nachtvlucht |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Blend; gelukkig maar  (dat je niet terug naar bed gaat) |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@Blend, als ik geluk heb komt mijn moeder nog controleren hoe goed ik mijn kamer heb opgeruimd  ik reken er niet op, dat is namelijk al jaren niet meer gebeurt, maar ze wou dat ik het spik en span maakte. Dus ik ben druk bezig.  vanavond gaat het pas echt spannend worden. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@EverzwijnVertel.... Wat staat erop het programma?? |
|
Hinako
|
Hallloooo! Ik heb net koffie gehad dus ik begin btje actiever te worden  hoe was iedereens avondje gister? |
|
Theetje
Oudgediende
heeft er iemand nog een behoefte aan een kop thee? ik ga nu zetten  |
|
Blend
Oud Moderator
hinako Ik heb me prima vermaakt  Was weer te gezellig en dat wordt het vanavond ook weer  En bij jou? |
|
Hinako
|
@ blend Ik heb lekker in me bedje gelegen! .. had btje last van buikpijn  ... Ga vanavond wel weer kroege denk k  Jij ook? |
|
Theetje
Oudgediende
hinako; met wie ga je vanavond?  |
|
Blend
Oud Moderator
Naar welke kroeg ga je??  Ligt in het verlengde van de vraag van thee  tuurlijk ga ik naar de kreg vanaaf  |
|
Hinako
|
Ik heb iemand ontmoet afgelope donderdag..  We hebben echt al een maand ofzo alleen maar oogcontact *je kent t wel, allebei te schijterig om iets te doen* Maar die donderdag hadden we gepraat en we hadden zoveel gemeen! egt... bizar  Dus misschien met hem.. en anders ja.. kom ik daar wel een paar locals tegen  |
|
Hinako
|
@ blend k denk naar de Havelaar..  kweeniej of je die kent ligt bij het spui  n jij? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Mooie aanbieding... Dat moet ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken. |
|
Blend
Oud Moderator
@Hinako Spannend hoor  Dus je gaat je slag slaan??  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
hee poncke... men man |
|
|
vanavond is het zaterdagavond. dat is toch altijd de avond waarop van alles gebeurd? In mijn geval ga ik gewoon wat hangen bij vrienden. Biertje drinken, beetje babbelen, je kent het wel. |
|
Hinako
|
@ blend slag slaan.. ja.. ik weet t nog niet.. , ben nog steeds beetje bang  |
|
Blend
Oud Moderator
@EverzwijnMaar al te goed dat wordt ook mijn avond, met als begin de kroeg. Gaat om 3 uur dicht dan naar huis van een vriend van me daar gaat het verder tot een uur of 6  Dan naar huis en de volgende dag brak wakker worden  Zoals altijd.. |
|
Hinako
|
@ everzwijn  lekker lekker poker je ook? |
|
Theetje
Oudgediende
weet je wat ik vanavond ga doen? niets  , beetje wmr, beetje boeken lezen, beetje tv kijken.. goh wat heb ik een saai leven eigenlijk  |
|
|
Hinako, zo af en toe poker ik ook wel. Best een leuk spelletje, als je kan winnen  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote heraux: Mooie aanbieding... Dat moet ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken. Wij hebben van UPC Chello Extreme.....lekker snel  |
|
Blend
Oud Moderator
hinako Was graag meegegaan en hadje geholpen, maar ik moet dan eerst een uur rijden (met de auto) en dat is lang, vooral omdat ik dan niks kan drinken  |
|
Hinako
|
@ theetje, We kunnen ook even kijken of Seira iets te doen heeft  ? |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
hey eskimotje, lieve schat, ik heb je al 3 dagen gemist. Dikke kus voor je. Maar ik wil in het cafe rustig aan doen. Straks thuis doe ik wel romantisch  |
|
Hinako
|
@ blend  Achja.. ik moet t zelf ook wel kunnen.. alleen ja..  Blijft wel eng |
|