Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
He Blend  hoe is ie ? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik heb toch echt heerlijk geslapen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
En dat met het maken van ons theepakketje  voel me bijna schuldig  |
|
Theetje
Oudgediende
haha, niet nodig hoor  |
|
Hinako
|
@ theetje  aight, Seira is in  We kunnen dr ook tjappz maar dan moete we zelf ook ff iets mee neme  Zal ik pokerset meeneme? Heb wel zin om te pokere  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Pakt het auw vingertje van Theetje en geeft er een kusje op* *smak* Papa's hebben magische kusjes;) |
|
Theetje
Oudgediende
 heb hier ook een texas hold 'm set  nemen allebij wel mee, ok? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: *Pakt het auw vingertje van Theetje en geeft er een kusje op* *smak* Papa's hebben magische kusjes;) dat zou ik niet doen  zit trekzalf op, missien toch wat in de wond gekomen, en trekzal stinkkkkkkkt |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ga maar eens wat eten, krijg nu toch wel honger... |
|
Hinako
|
@ theetje is goed  |
|
Hinako
|
@ blendje Eet smakelijk  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*bah... pakt gauw een biertje om de vieze smaak in den bakkes weg te spoelen* |
|
Blend
Oud Moderator
Blendje??? Ik ben een kop groter dan dat jij bent  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@Blend, ontbijten bedoel je?  sorry, ik heb vandaag niet echt veel zinvolle inbreng.  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hinako: @ theetje is goed  Quote Hinako: @ blendje Eet smakelijk  woooow wat ben jij een meisjes meisjes... verklein woorden met TJE, dat wordt alleen door vrouwen gedaan, in deze mate   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: *bah... pakt gauw een biertje om de vieze smaak in den bakkes weg te spoelen* ik zei het toch  |
|
Hinako
|
Quote Theemonster: Quote Hinako: @ theetje is goed  Quote Hinako: @ blendje Eet smakelijk  woooow wat ben jij een meisjes meisjes... verklein woorden met TJE, dat wordt alleen door vrouwen gedaan, in deze mate   I know  T gaat helemaal de foute kant op met mij.. draag ook al rokjes  |
|
Blend
Oud Moderator
@EverzwijnZo zou je het kunnen zien ja  Ach ik heb wel veel inbreng, maar of het zinvol is??  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
Quote Hinako: I know  T gaat helemaal de foute kant op met mij.. draag ook al rokjes  Dat is niet verkeerd   |
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; hinako in rokjes, staat haar leuk (anders had ik haar geen rok voor haar verjaardag gegeven  ) maar alsnog, ze wordt steeds meer meisjemeisje |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Blend: Quote Hinako: I know  T gaat helemaal de foute kant op met mij.. draag ook al rokjes  Dat is niet verkeerd   Ben 't met Blend eens  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Quote Blend: Quote Hinako: I know  T gaat helemaal de foute kant op met mij.. draag ook al rokjes  Dat is niet verkeerd   jaja, zoiets dacht ik ook al, maar ik wou nog niet zo ver gaan om het te zeggen  |
|
Blend
Oud Moderator
@EverzwijnDat is mijn nadeel, ik zeg gelijk wat ik denk enachteraf denk je: "had ik dat wel moeten doen?" Dan moet je het weer goed gaan praten  |
|