Cafe de Nachtvlucht |
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote Poncke: Mutsieieieieieieie
@ eskimo
Luna???? Die wil ik wel adopteren. Kan dat. Wie wil jij? koewl  dan is m'n doechter ouder dan ik ben  maar ik ben weg, ga paardrijden, kijken of ik men paard dit keer over de 1.10 krijg  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
succes |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
hoi muts  Liz, lees nog maar eerst een paar andere, ik ben ook pas vandaag een beetje begonnen met zinvolle info op mijn PP te zetten. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Iemand nog wat drinken? |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
@TheEik heb een nieuwe en een reserve nieuwe... de infobalie van de busmaatschappij was geloten , dus afwachten tot mandag of ik het origineel terugkrijg |
|
|
hoi erverzwijntje  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Everzwijn: Liz, lees nog maar eerst een paar andere, ik ben ook pas vandaag een beetje begonnen met zinvolle info op mijn PP te zetten. De meeste zijn onzin  |
|
|
@Muts, je hebt in ieder geval weer een muts, dus ben je nog steeds je naam waardig.  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Loempia.. Haha... OK... T meest persoonlijke is om de info die je wil weten, zelf te vragen;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
|
dag blend @Everzwijn: ik had ook niet alnger dan die ene dag zonder gekund  *zet met stralend gezicht haar nieuwe muts op* |
|
|
Quote Liz87: @ Loempia.. Haha... OK... T meest persoonlijke is om de info die je wil weten, zelf te vragen;) Tja maar wat zou je van iemand willen weten dan? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend.. Gebeurd niet vaak dat iemand het met me eens is;) |
|
Theetje
Oudgediende
Oew, een muts, die heb ik ook, ff zoeken, zo eentje die over je oren komt en dat er daar dan dingen aanhangen  maar ik ga zo, naar een vriendin   voor blend! |
|
Liz87 Erelid
|
@ Loempia... Naam/Leeftijd/Woonplaats/Beroep/Hobby's enzovoooort  |
|
Blend
Oud Moderator
liz de wonderen zijn de wereld nog niet uit  Ik ben wel vaker met je eens  niet heel vaak, soms... @TheE veel plezier |
|
Theetje
Oudgediende
dank blend! voor de rest natuurlijk ook een  |
|
|
dagdag thee (met muts ben je een theemuts  ) |
|
Theetje
Oudgediende
haha  een muts ben ik zeker, zo nu en dan  missien tot vanacht, anders tot morgen  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... Nou daar ben ik blij om  Ben het heel soms ook wel met jou eens hoor  ;) |
|
|
@ Liz87: Dat soort dingen ga ik niet allemaal online zetten hoor  Dat vragen ze op msn maar. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Like i say... Het is persoonlijker om het aan iemand te vragen, dan het meteen aan iedereen te vertellen;) |
|
Blend
Oud Moderator
liz Zijn we het weer eens met elkaar  Wat een gebeurtenis zeg  |
|
|
das eigenlijk precies de info die je dus op je PP hoort te zetten. naam, woonplaats, hobbies, beroep/studie. en dan heb ik ook nog een lijstke favorieten (had ik bij iemand anders gezien) kom er trouwens net achter dat ik favoriete boek ben vergeten. even aanpassen nog.  |
|