Cafe de Nachtvlucht |
Chillingg Senior lid WMRindex: 509 OTindex: 127 Wnplts: Antwerpen
|
@ alweerdood aka tom Heb jij weleens mensen van dit forum ontmoet? Met een meeting ofzo?  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
@ liezje:  jah... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
24 februari is er een meeting.. en daar wil ik heel graag heen  alleen moet m'n ouders nog ff ompraten  |
|
|
Quote Chillingg: @ alweerdood aka tom Heb jij weleens mensen van dit forum ontmoet? Met een meeting ofzo?  iedereen, met de bowling? |
|
liezje Lid WMRindex: 62 OTindex: 14 Wnplts: Haarlem S |
Quote eskimo: @ liezje:  jah... ... weer een 2? Ik heb het pw morgen het 1e uur, ik kan je wel vertellen wat er gevraagd gaat worden  |
|
|
Quote liezje: Quote eskimo: @ liezje:  jah... ... weer een 2? Ik heb het pw morgen het 1e uur, ik kan je wel vertellen wat er gevraagd gaat worden  het was geen 2!! het was een 1.6...  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@liezje, ben jij een hamsternekkie dan??? dan behoor je gefrituurd op mijn bord te liggen wentelen in de knoflookmayo @alweerdood, hulp nodig bij het omlullen ?? |
|
|
Quote alweerdood: 24 februari is er een meeting.. en daar wil ik heel graag heen  alleen moet m'n ouders nog ff ompraten  Cool |
|
@ eskimo: Ach joh, een pot nat  Maar VERGEET JE BINAS NIET! |
|
|
Quote ElrohirElensar: @liezje, ben jij een hamsternekkie dan??? dan behoor je gefrituurd op mijn bord te liggen wentelen in de knoflookmayo @alweerdood, hulp nodig bij het omlullen ?? ah, z'n vader is vet aardig :V |
|
nietmeer Erelid
|
OK mensen, ik maak me er zelf ook schuldig aan... Maar mag het even wat minder met het quoten van hele lappen tekst... please aub.... dan houden we het iets overzichtelijker.. |
|
Quote ElrohirElensar: @liezje, ben jij een hamsternekkie dan??? dan behoor je gefrituurd op mijn bord te liggen wentelen in de knoflookmayo  Ik heb wel eens gehoord van een melkbad, maar knoflookmayo lijkt me ook wel ontspannend  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
|
@ liezje 18-01-07 20:28:10 - Quote deze reactie liezje OTindex: 3 Wnplts: Haarlem Geslacht: VrouwWeblog: klik weet je het zeker?  |
|
nietmeer
|
hoi allemaal komt binnen rijden slalomt tussen de stoelen door en remt bruusk bij de stamtafel en vraagt heel lief mag ik een chocomelk warme graag  |
|
@ eskimo: Ik zal het nog even aan Micha vragen  |
|
|
Ik ga  tot vanavond of morgen ofzo x'] @ alweerdood: we hebben morgen het eerste uur vrij. |
|
nietmeer Erelid
|
doeidoei chilling |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Chill wist ik al hoor;) |
|
|
Quote Chillingg: Ik ga  tot vanavond of morgen ofzo x'] @ alweerdood: we hebben morgen het eerste uur vrij. waarom jullie wel en ik niet?? o... wacht, ik heb morgen de eerste 2 uur vrij  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
*zet een chocomelk bij Hans op de stamtafel* Fijn dat je er ook weer bent  |
|
Ik heb morgen het 2e uur vrij... maar het 1e uur les.  |
|
|
hahahahaha |