Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Mier Dat is een goede vraag.....heb Blend nog niet in de kroeg gezien  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
mensjesss   |
|
nietmeer
|
is hij aan het zwemmen in de kelder |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ lessien uhm ma ik heb hem wel ff gezien vanmiddag maar toen ging hij weg naar huis in de storm in zijn auto die gemaakt is in 1988 mijn bouwjaar |
|
nietmeer
|
Oejj, wat hoort mijn lodderig oor? Den Weduwe rijst den haren te berge? Hans, ik draai er eentje van jou kerel, ik zit aan de kruum, bwehkk  Proost overigens, op de laars van Italië  |
|
nietmeer Erelid
|
Dochter mier..... Juist en als hij na 20:00 uur nog niets van zich had laten horen, dan moesten we ons zorgen gaan maken   |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Ahhhh.... mier... doe nog een liedje, je stem klinkt zo mooi, zo zoet.... Hans gaat rond met het mansbakje en ik verscheur de rekening van jou vanavond...
Blend staat nog in de file...
HEY JATSER.... damn long time no see... |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Oejj, wat hoort mijn lodderig oor? Den Weduwe rijst den haren te berge? Hans, ik draai er eentje van jou kerel, ik zit aan de kruum, bwehkk  Proost overigens, op de laars van Italië  sigarenbandjes zitten onderin |
|
Mier Oudgediende
@ lessien ja dat zei hij ja maar hij is niet in het cafe gekomen @ elrohir nee ik ga niet zingen ik heb geen liedjes meer  |
|
nietmeer Erelid
|
@Mier... Met mijn ogen dicht luisterend naar jouw stem lijkt het wel of ik Norah Jones hoor zingen.... |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
*komt stuiterend binnen* IK TRAKTEER ZOALS BELOOFD *trekt overtuigd 3 x keer aan de bel* ALLES MAG  |
|
|
i know.. was verry bussy..
school you know.. |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: Ahhhh.... mier... doe nog een liedje, je stem klinkt zo mooi, zo zoet.... Hans gaat rond met het mansbakje en ik verscheur de rekening van jou vanavond...
Blend staat nog in de file...
HEY JATSER.... damn long time no see... fijn dan wil ik wel een duveltje.  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Hans. Steen: is hij aan het zwemmen in de kelder daar ook al?? hier kunnen we rustig in de tuin zwemmen |
|
Mier Oudgediende
@ ponce ik heb me choco nog niet op maar lust nog wel 1tje hoor |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Nou dat biertje gleed er ook lekker in, en als Poncke een rondje geeft lust ik er nog wel 1tje |
|
macfreak Erelid
je had toch gelijk papa.... geen limonade
toch maar weer aan een gewoon pilsje |
|
|
ik wil theee  |
|
nietmeer Erelid
|
*tapt enen duvel voor Hans, een choco voor mier (moet je wel een liedje zingen lieverd), giet Kpuc nog een beetje in zijn laars, een buca voor Lessien... De rest mag het nog even roepen of zelf pakken, het is gewoon gezellig vanavond in het cafe.* |
|
Mier Oudgediende
*zingt speciaal een liedje voor elrohir een liedje van danny hoekstra*
deze is voor alle mama's hier in het cafe
Mama blijf je altijd van me houden, sta je elke morgen op met mij Jij bent toch van alle vrouwen, de echte nummer 1 voor mij Mama ik zal echt niet kunnen leven, zonder jou als mijn compas Want wie moet ik m`n dikke knuffels geven, als jij er, m`n liefste mama Nee als jij er niet meer was
|
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
|
|
macfreak Erelid
Quote mier: *zingt speciaal een liedje voor elrohir een liedje van danny hoekstra*
deze is voor alle mama's hier in het cafe
Mama blijf je altijd van me houden, sta je elke morgen op met mij Jij bent toch van alle vrouwen, de echte nummer 1 voor mij Mama ik zal echt niet kunnen leven, zonder jou als mijn compas Want wie moet ik m`n dikke knuffels geven, als jij er, m`n liefste mama Nee als jij er niet meer was
leuk liedje... mag je zeker vaker doen |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
*loopt naar de tap en tapt nog een biertje*
Nog meer liefhebbers van het gele goud? |
|
nietmeer Erelid
|
Biertje voor Styvon en Macfreak een Thee voor Jatser...
*pinkt een traantje weg bij dit liedje en denkt aan de tijden dat zijn mama er nog was*..... |
|