Cafe de Nachtvlucht |
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hai  Nou, ik heb geluk vandaag. Contractgesprek weer uitgesteld omdat meneer iets belangrijkers te doen had  . Dit sterkt alleen maar mijn gevoel van irritatie en dus zal het denk ik straks makkelijker worden om nee te zeggen. Dus ik ga maar even wat te drinken halen en ff hier verder lezen of zo. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
jive Nu al aan het bier??   |
|
Jivebunny
oud moderator
Was het maar zo  Dan was het nog wat hahah... Nee, ik ga aan de cafeïne  Blend is blijkbaar niet weggewaaid daar in de Westzaan?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Al plannen voor het weekend mensen? |
|
Jivebunny
oud moderator
 Ja ja  Tentamen leren ...  Afstudeerzitting voorbereiden  LCD TV kopen  Slapen  Lekker saai  Geen tijd om uit te gaan  |
|
Blend
Oud Moderator
jive De wind deed wel zijn best;) maar ik ben blijven staan, mijn auto en huis ook  Sterkte met je drukke programma  liz Niet echt, behalve als jij ff online komt in het weekend  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend.. Morgen lig ik denk ik ziek op bed, dus dat moet geen probleem zijn...;) |
|
Blend
Oud Moderator
liz Hmm, gemengde gevoelens....
Ben blij dat je online bent, maar vind het niet fijn at je ziek bent. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend...  Je kan niet alles hebben heah...;) Lekker op bed liggen de hele dag is soms ook goed voor een mens! |
|
Jivebunny
oud moderator
@Liz87, ik kan het wel gebruiken. Loop al anderhalve week te snotteren en te hoesten. Eergisteren leek het weg te zijn, gisteren was het er ineens weer... Ik merk dat mijn lichaam er een beetje moe onder aan het worden is hehe. Denk dat ik vanavond vrij vroeg onder de wol ga kruipen of zo. |
|
van Maaren Actief lid WMRindex: 47 OTindex: 145 Wnplts: Tolbert S |
nee, op bed gaan de meeste mensen dood ! (denk ik) hahahaha |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je van Maaren  Dat houd de moed erin  jive Ik hink ook al met 1 been in de griep  Maar gewoon doorstomen, je komt vanzelf in de haven aan |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jive... Goed idee  Ik lag er gisteren ook al om 9 uur in.. Best lekker 9 uur slapen! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote van Maaren: nee, op bed gaan de meeste mensen dood ! (denk ik) hahahaha  Die vat ik niet helemaal hoor..! |
|
En zo hoort het ook, moed verloren al verloren. Aleen het weekend is wel lekker om te relaxen zeg ik altijd maar. Maar ja, wat voor de een rustig is, is voor de ander een hele uit daging  geen dank Quote Blend: Dank je van Maaren  Dat houd de moed erin  jive Ik hink ook al met 1 been in de griep  Maar gewoon doorstomen, je komt vanzelf in de haven aan |
|
Is ook niet de bedoeling, als je alles snapt in het leven word het knap saai toch ?  Quote Liz87: Quote van Maaren: nee, op bed gaan de meeste mensen dood ! (denk ik) hahahaha  Die vat ik niet helemaal hoor..! |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend.. aahww  Dat is niet zo fijn! Hopen dat je snel beter word!  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Maaren... Zal wel... Apparte gedachten gang.. |
|
Blend
Oud Moderator
@van Maaren Zo snel ben ik niet omver te stoten hoor, ik hou de moed er wel in  Ik gebruik door de weeks altijd om van het weekend bij te komen  |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je Liz jij ook beterschap  Als ik het hele weekend online ben, weet je hoe het komt  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Zo.....en nu eerst koffie  |
|
Liz87 Erelid
|
* I Can't Wait For The Weekend To Begin...!! *  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Houden jullie wel alle ziektekiemen bij je...heb nog nergens last van en wil ik ook zo houden   |
|
ja, ik ook. En eh....allemaal beterschap natuurlijk, ziek is en blijft niet leuk  Quote LessienElensar: Zo.....en nu eerst koffie  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Dank je Liz jij ook beterschap  Als ik het hele weekend online ben, weet je hoe het komt  Zijn we samen  Voel ik me iig niet zo alleen   |
|