Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@lessien Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden  Ik heb 145 65/13 of iets in die richting  |
|
van Maaren Actief lid WMRindex: 47 OTindex: 145 Wnplts: Tolbert S |
ja, behalve als het zeer doet   Quote Blend: lessien Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden  Ik heb 145 65/13 of iets in die richting  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend.. Ik zit gezellig op mn werk! Ben niet echt gemotiveerd vandaag! Kun je gedachten lezen of ben ik zo voorspelbaar  |
|
Blend
Oud Moderator
@liz ik voel je gewoon goed aan  sterkte op je werk dan  |
|
door het weer of omdat het vrijdag is ??? Wat voor werk doe je dan ? Quote Liz87: @ Blend.. Ik zit gezellig op mn werk! Ben niet echt gemotiveerd vandaag! Kun je gedachten lezen of ben ik zo voorspelbaar  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Blend..... Ach.....auto is wel lekker ruim hoor  Maar heb nu een garage gevonden, die zelfs met de michelin banden minimaal 50 euro goedkoper is dan de kwikfit   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz ik voel je gewoon goed aan  sterkte op je werk dan  Haha... Jij ook heah  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Voogelvluchten met dit weer Het kan niet meer veel te veel wind door de veren tot het lopen moeten bekeren - schuifelend over de grond handen voor de ogen, op kleine momenten kijk je op, na een seconde bedrogen, een boom over de weg even voorzichtig op de remmen een andere weg.
wonderbaarlijk thuis gekomen van de schrik bekomen - zet je de televisie aan luister je naar het windering bestaan - storm op komst Regen en hagel komt eraan..
Regenbeelden op de radar, timofeeff geeft het aan, dagen van verdriet uit de hemel. Regenbuien diepe depressie optimisme voor de elfsteden recentie. Toch nog een koude front, Friesland in rep en Roermond onder water?
Ach het waait wel weer over. Ik ie nu een vlokje wterdamp voor bij drijven - lekker snel weer wat anders.
Sneeuwbergen een meter hoog, opscheppen over winterpenen.. Wintertenen...
We zien het wel.. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Liz87 Erelid
|
@ Maaren... Ik werk als administratiefmedewerkster in een olie en gasproductie bedrijf.. En ik ben ziek dus werken is niet het leukste om te doen vandaag... |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
Blend
Oud Moderator
De groeten Lessien  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Sja, uiteindelijk is niemand onvervangbaar. Waarom ga je niet lekker naar huis, je mandje in, vroegweekend houden en dan maandag weer vol goede moed aaN Het werk  ( als je al zoiets van goede moed heb ) Quote Liz87: @ Maaren... Ik werk als administratiefmedewerkster in een olie en gasproductie bedrijf.. En ik ben ziek dus werken is niet het leukste om te doen vandaag... |
|
ja, DOEI mams Os  Quote Liz87: @ Mams... Veel plezier!     |
|
Jannick
Oudgediende
Nieuwe rage? Quote's achter je bericht zetten? Quote van Maaren: ja, DOEI mams Os  Quote Liz87: @ Mams... Veel plezier!     |
|
Blend
Oud Moderator
@Jannickhij heeft een eigen stijl ontwikkeld  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Maaren, ben 3 weken geleden ook al een week ziek geweest, en vond dat voor het komende jaar wel genoeg eigenlijk. |
|
Liz87 Erelid
|
Heb zin om te zingen hahaha  |
|
Jannick
Oudgediende
Okee.. Quote Blend: @Jannickhij heeft een eigen stijl ontwikkeld  |
|
 leuk he ? Quote Blend: @Jannickhij heeft een eigen stijl ontwikkeld  |
|
Jannick
Oudgediende
Heel loik..^^ Quote van Maaren:  leuk he ? Quote Blend: @Jannickhij heeft een eigen stijl ontwikkeld  |
|
Een beetje verlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft.ik dacht een beeeeeeeetje verlieft.ahahahhhahhhhh Of is dat niet helemaal wat je bedoelt??? Quote Liz87: Heb zin om te zingen hahaha  |
|
Liz87 Erelid
|
@ maaren... Uuhm... nou ja... Dacht meer aan een andere tekst  |
|
owkee, ik sta voor (bijna) alles open  |
|