Cafe de Nachtvlucht |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
chocolade repen.. euh chocolade bonbons.. hazen.. eitjes.. letters.. blokken, pralinen..hmm.. jep..inderdaad..
wat zeg je ? Nederland Saai, hoe kommm je er bij.. chocolade koekjes, koffie cacao, chocolade sigaretten.. chocolade muntjes.. chocolade dropjes, chocolade euh..
wat is nog meer met chocoladuhhh? |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
ja |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Chocoladefondue |
|
heraux Oudgediende
wow.. dat klinkt diep!
Chocolade.. vla.. melk..
Wat stop je in dat Fondue? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Pepernoten? Banketletters? Misschien wel wat saai, maar af en toe verlang ik wel weer even naar boerenkool met worst en banketstaven. Trouwens, wat je hier veel te eten krijgt is bruine bonen met witte rijst: gadver. |
|
Luna Moderator
Chocoladelollies zijn lekker |
|
Luna Moderator
Hmm, iedereen is weg ...dan ga ik ook maar Slaap lekker |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik was ff Criminal Minds kijken, wel aardig maar niet zo goed als CSI. Weltrusten alsnog! |
|
Luna Moderator
Veel plezier bij de watervallen |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ja dank je. Maar we gaan pas vrijdag hoor. Morgen dagje nixen en dan do en vrij gewoon werken. |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
pagina 200 is een feit voor dit café ! |
|
Luna Moderator
Er is nog niemand hier...jammer |
|
Luna Moderator
Ik ga maar Iedereen slaap lekker |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Ik moet zeggen,dj zijn is wel leuk,maar dat SLAAP/WAAK ritme... daar klopt dus echt geen HOUT meer van.... |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik zie het alweer, ik ben te laat (de Mexicaan en 19 anderen). Even ter info: de taco's waren echt superlekker! Rustig avondje hier. Toedeloe! |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Quote Basmans: Ik moet zeggen,dj zijn is wel leuk,maar dat SLAAP/WAAK ritme... daar klopt dus echt geen HOUT meer van.... Is ook bekend je hele bioritme raakt in de war. Heb zelf ook jaren nachtdiensten gedaan. Ging toen goed, maar toen ik ermee gestopt was merkte ik hoe een aanslag het op mijn lichaam was geweest. |
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
wat is het stil hier? |
|
nietmeer
|
Hei, verrek, de barman heeft geopend, Dulcin, doe mij maar een biertje en neem er zelf ook een. |
|
Hoe werkt dat precies? Ben nooit barman geweest, eens kijken... *geeft brouwsel aan kpuc* ik ben trouwens sinds 2 minuten officieel stamgast |
|
nietmeer
|
Welkom aan de ronde tafel. Oeii, das een lekker biertje, soeppie a la tripel Nazdrave. |
|
heraux Oudgediende
pizzaaafrikaanslagglomeratiemanders |
|
Weinig mensen online vanavond zeg zelfs luna is er niet... iets klopt er niet... *zet een cdtje van gary moore op* |
|
nietmeer
|
Dus een pizza met salamanders gevangen in den afrikaanse agglomeratie? Of tortilla's met walvis uit een iglo? |
|
nietmeer
|
Grinzz, ik kan haar natuurlijk ff een smsje doen toekomen dat den kroeg open is.. |
|
nietmeer
|
Ahh, Lessien, wat kan er geschonken worden? Of een hapje, diverse keuzes, exotisch of een stamppotje, alles kan vandaag. |
|