Cafe de Nachtvlucht |
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
een pizza calamiteiten voor heraux |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Offtopic: Zo en ook dit topic heeft de 5001 gehaald Doe mij maar een met veel vlees... Kamelenvlees enzo |
|
Quote offtopic: krijg je een avatar alleen als je een wedstrijd wint/t-shirt koopt? toevallig heb ik hier nog een kameel staan, duurt wel even voor ik met het beessie klaar ben |
|
nietmeer
|
Volgens mij wel Dulcin, zal het toch eens voorleggen aan den Voogel, stamgasten ook een avatar. |
|
NeaRoW Erelid
Quote Dulcin: krijg je een avatar alleen als je een wedstrijd wint/t-shirt koopt? Als je je shirt niet wilt, en je toch betaald krijg jij er ook vast 1 |
|
zo ben weer lekker wakker vandaag, als internet standaarden expert kan ik niet eens een quote tag aanmaken in een voorgemaakte cms Nog extra wensen voor je pizza? Wel leuk als ik ook een avatar kan alleen misschien moet ik wat meer inzet tonen en een wedstrijdje meedoen, hoewel ze er niet al te vaak zijn |
|
nietmeer
|
Yaps, de podcast is de tweede match. Daarom heb ik het in de clinch gegooid of de stamgasten ook een avatar kunnen krijgen. Gehh, dat was wel een mager biertje zunne, doet u mij er nog maar een, NeaRow, jij lust ook wel een tripeltje denk ik? Heraux? Wat is er van jouw gading bij? |
|
nietmeer
|
Loempinee Das lang geleden. dat je zo heette |
|
brouwsel voor kpuc, nearow & heraux.
oh nearow, je kamelenpizza is klaar |
|
vind die wedstrijd maar stom eerlijk gezegd beetje nieuwsbericht gaan oplezen en eventueel reacties van wat ik begrepen heb... tot 30 november de tijd, misschien ga ik meedoen dan maak ik er iets leuks van, mocht ik ergens tijd over hebben. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Kpuc: Loempinee Das lang geleden. dat je zo heette |
|
tomatensapje voor loempia? |
|
NeaRoW Erelid
Loempia met hete saus natuurlijk |
|
hete saus voor loempia dan |
|
nietmeer
|
Grinzz, plaag je maar een beetje Loempia |
|
|
Ik kan veel hebben maar dit was wel de druppel die de emmer deed over lopen Spot niet met me naam |
|
wees blij dat niemand je loempimisschien noemt want met al dat ja en nee zou ik het ook niet meer zeker weten |
|
nietmeer
|
Een dubbele loempia met kip voor Loempia, sambal bij? |
|
sorry geen kip vandaag, alleen kamelenvlees, loempia met kamelenvlees dan en hete saus? |
|
nietmeer
|
Ik ga pitten, mensen, plezier en slaap fijn straks. |
|
|
Nee ff geen loempia vandaag Die dingen lust ik niet |
|
haha, droog dat je naam dan loempia is, weltrusten puc ik duik er ook eens in denk ik |
|
|
Quote Dulcin: haha, droog dat je naam dan loempia is, weltrusten Ja dat snap ik ook niet |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hallo Ik ben net thuis, ik kom ff kijken of er nog iemand is |
|
sommige dingen weet god alleen Luna besluit ook om nog even aan de alcohol te gaan? |
|