Cafe de Nachtvlucht |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Woohoo |
|
nietmeer
|
@Enkie. Nope, het tweede deel is droom vriendelijk |
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
bulgaars? :d zodra mijn bedrijf een succes word ga ik daar een huisje kopen aan de zwarte zee. |
|
nietmeer
|
Dan moet je snel zijn Dulcin, de Euro dringt zich daar ook op |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Kpuc, dat wilde ik ook nog zeggen maar vond het te ver gezocht |
|
ach dat het goedkoop is daar vind ik nog niet zo belangrijk. De vrouwen zijn er mooi, het eten is er goed, het blijft er sowieso wel goedkoper voorlopig en als je aan de zwarte zee zit, wat wil je nog meer? |
|
nietmeer
|
Dulcin, je moet het ijzer smeden als het heet is |
|
Luna Moderator
Volgens mijn plannig zou ik nu een huis aan de Middellandse zee moeten hebben ...maar ja, dag eigen zaak |
|
Quote Kpuc: Dulcin, je moet het ijzer smeden als het heet is de soep moet je dan ook opdienen, maar persoonlijk vind ik het verschrikkelijk als de soep te heet is om te eten... |
|
nietmeer
|
Sangriaatje voor Luna, en een |
|
Quote Luna: Volgens mijn plannig zou ik nu een huis aan de Middellandse zee moeten hebben ...maar ja, dag eigen zaak waarom ben je gestopt lunie? |
|
Enkie Oudgediende
|
Mag ik een Rodeo? |
|
nietmeer
|
Grinzz, Dulcin, dat gevaar loop je wel met een vrouw uit de Balkan, vol passie en vuur |
|
Luna Moderator
@Dulcin, waar moet ik beginnen problemen met vergunning, problemen met ex, problemen met oplichting... Comment Kpuc: En dan heb je het nog geeneens over corruptie |
|
nietmeer
|
Enkie, ik heb alleen Red Bull, ook goed meis? |
|
Enkie Oudgediende
|
Ja prima |
|
Luna Moderator
Tja, ik neem ook een wijntje |
|
Quote Luna: @Dulcin, waar moet ik beginnen problemen met vergunning, problemen met ex, problemen met oplichting... Comment Kpuc: En dan heb je het nog geeneens over corruptie Beginnen met niet op te geven |
|
nietmeer
|
Bulletje voor Enkie, wijntje voor Luna, biertje voor mij. Wie lust er nog meer een afzakkertje? |
|
Luna Moderator
Quote Kpuc: Grinzz, Dulcin, dat gevaar loop je wel met een vrouw uit de Balkan, vol passie en vuur Net als de Zuid-Europese vrouwen Comment Kpuc: Ik hou wijselijk mijn snufferd.. |
|
Luna Moderator
@Dulcin, soms kan je beter opgeven, anders ga je eraan onderdoor |
|
nietmeer
|
Getverpielekes, wie heeft er een bolus als aandenken op de plee achtergelaten!! |
|
Luna Moderator
Dulcin, die was heel de tijd weg |
|
nietmeer
|
Hmm, ik verdenk Loempia weer.. |
|
Quote Luna: @Dulcin, soms kan je beter opgeven, anders ga je eraan onderdoor in dat geval zou ik terug naar het begin gaan en kijken wat ik fout heb gedaan. Voor sommige mensen is het ondernemersschap niet weggelegd, maar ben er van overtuigd dat jij het wel kan! (dat meen ik serieus zonder te slijmen ) |
|