Cafe de Nachtvlucht |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Nee alleen vertaal-taal |
|
sedative Senior lid WMRindex: 246 OTindex: 69 Wnplts: Etten-Leur
|
Quote Enkie: Ik ook niet @sedative, Latijn is geen spreektaal ik zei toch dat het geen levende taal is, maar ik zit op school op een klooster, met nog 6 monniken. Die spreken allemaal vloeiend latijn Tsja, als je het 5 uur per week hebt en bijvoorbeeld Frans maar 4 uur per week, kan je moeilijk het NIET spreken |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, mijn ex vond het goed als ik tv keek, maar als ik meter verderop achter de pc ging zitten, werd ie pissig |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Perdoonlijk, ach jullie mogen best het een en ander van me weten. En als je het niet wil vertellen doe je het toch niet. |
|
Enkie Oudgediende
|
@sedative, okee, dan kun je het overnemen ja poe poe, wat kan een mens toch moe zijn in het leven. En ik ben daar een levend bewijs van. |
|
|
zo is dat! |
|
|
Quote Enkie: @sedative, okee, dan kun je het overnemen ja poe poe, wat kan een mens toch moe zijn in het leven. En ik ben daar een levend bewijs van. wat doe je zoal de hele dag? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Als ik een vriendin zou hebben zou ik niet speciaal voor haar gaan slapen tenzij.. kuch.. maargoed, ik zoek gewoon een vriendin die mijn tijden aanhoud |
|
Sedatieve ben je een monnik? |
|
Luna Moderator
mmore pesten |
|
|
Quote Dweezle: Sedatieve ben je een monnik? nee nog niet eens gelovig is een streng katholieke school |
|
Luna Moderator
Je school is zeker een mooi gebouw Edit Mmore: Edit Luna : Had ik weer iets raars geschreven |
|
Hoe kom je daar terecht. Is het een zeer goede school. Hoorde toevallig vanavond van iemand die vroeger op zo'n strenge school met een twijgje werd geslagen als je iets niet goed deed. Maar dat zal nu wel niet meer zijn, toch. Maar waar zijn ze dan streng in. |
|
Mmore Administrator
|
ik ken iemand die zit op een gymnasium school en die school is echt enorm Echt mooi - maargoed, dat terzijde. |
|
|
yep klikde basisschool is pas bijgebouwd, als je inzoomt op google earth zie je wat een terrein de school heeft, ik ben één keer de paterstuin in geglipt, wat dus niet mag omdat dat iets van "gods plaats" is. kappelletjes overal, niet normaal gewoon. Al het omliggend terrein zijn allemaal boeren met koeien en akkers, is ook allemaal van het klooster Edit Enkie: Link gefixt |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote sedative: wat doe je zoal de hele dag? Vanalles, maar het is nu gewoon heel laat de schuld van een zeker persoon. Quote Luna: mmore pesten Die dus |
|
|
Quote Dweezle: Hoe kom je daar terecht. Is het een zeer goede school. Hoorde toevallig vanavond van iemand die vroeger op zo'n strenge school met een twijgje werd geslagen als je iets niet goed deed. Maar dat zal nu wel niet meer zijn, toch. Maar waar zijn ze dan streng in. Alles wat je zegt en doet en je mening uit |
|
Wat voor kloosterorde is het en waar? Het is gewoon belangstelling hoor en vind het leuk om wat meer hier over te horen. Heb nl nog nooit gehoord dat iemand met monnikken op school zat. |
|
|
Quote Enkie: Quote sedative: wat doe je zoal de hele dag? Vanalles, maar het is nu gewoon heel laat de schuld van een zeker persoon. Quote Luna: mmore pesten Die dus ach, wat kan je Luna nou kwalijk nemen, iemand met een latijnse nick, en een oblectief beeld over de maatschapppij in nederland. Je vindt het vast niet erg Comment Enkie: Ik had het over Mmoreedit sedative: sorry |
|
Heb me ook al vaak afgevraagd wat iemand bezielt om monnik te worden? |
|
Luna Moderator
|
|
Het lijkt me wel prettig om daar even in retraitre te gaan. |
|
|
klik hierEdit Luna: Link van gemaaktsorry, was de dubbele e in het midden vergeten ik weet ook niet veel van die gelovigen. maar ik heb ooit een klein, verborgen deurtje gezien, wat niet op slot was... |
|
Luna Moderator
Het is knap dat mensen hun hele leven met zoveel discipline zich aan iets kunnen wijden. Ik ben niet gelovig en kan me er niks bij voorstellen... |
|
Mmore Administrator
|
Lijkt me wel een leuke school |
|