|
Nostalgie Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 456
|
Ja mensen, ik gaat ervandoor, heb m'n rust hard nodig deze week Spreek jullie nog wel een keer Oooi |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Engelsen zijn over het algemeen mensen zonder fatsoenlijke humor en Engelse vrouwen zijn werkelijk waar lelijk. De meeste dan toch. Maar ja, die gebruiken dan ook geen goede make-up, toch WMR? |
|
nietmeer
|
@Bogarde: nee jullie belgen zijn grappig |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
@Bogarde: het zal de leeftijd wel zijn (4 , maar ik plamuur niet meer zo erg als mannen te stom zijn om naar mijn innerlijk te kijken dan kunnen ze verder zoeken |
|
nietmeer
|
ben ik weer |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Laters Nostalgie *boink* |
|
botte bijl Oudgediende
|
Banaal: ik heb vaak genoeg Belgen meegemaakt met wie ik echt gezellig heb kunnen lachen (met ze, niet om ze) |
|
Bogarde Erelid
Banaal, ik ben geen belg en vind de belgische mensen om mij heen helemaal niet grappig. Ik als Nederlander vind de grappen en overige humor van andere Nederlanders veel beter. Logisch ook. |
|
botte bijl Oudgediende
|
hi Doppert |
|
Bogarde Erelid
BB, 48, ja, maar dat tel ik idd niet meer mee. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Dopperwt |
|
nietmeer
|
kamiee goedenavond hi botte bijl iemand nog wat spannends beleefd? |
|
botte bijl Oudgediende
|
@Bogarde: een advies.... verhuis nooit naar Zweden. de combinatie van 'zwaar op de hand' en 'een ander merk humor' zal zwaarder vallen dan het klimaat, en daar krijg je ook af en toe een punthoofd van |
|
Bogarde Erelid
Botte Bijl, vriendelijk van je advies. Je kan gerust zijn, ik was ook nog niet van plan om naar het land der mooie blondines te verhuizen. Eerlijk is eerlijk, jonge Zweedse vrouwen zijn OF heel mooi OF ze zijn meesters in het plamuren van hunzelf. |
|
nietmeer
|
botte bijl: volgens mij kan Findus dit bevestigen |
|
Bogarde Erelid
Botte bijl, wat ik wel grappig vind is dat één van mijn zussen een Zweed als vriend heeft, nu we het toch over Zweden hebben. Idd een apart soort humor heeft hij, maar Zweden zijn wel heel aardig. |
|
botte bijl Oudgediende
|
@Bogarde: veel Zweedse blondines zijn trouwens donker geverfd, en wat dat plamuren betreft, ik ben blij dat ik dat in een diep grijs verleden (toen ik het nog regelmatig deed) in Frankrijk heb geleerd, die Zweedse vrouwen die bakken er in mijn ogen niet zo veel van, maar dat ik dat vind kan komen omdat ik pas aan die dingen ben begonnen toen ik leerde portrettekenen en op het papier zag wat een beetje camouflage kan doen |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik wist niet dat Mandarijntje haarzelf volplamuurde. |
|
botte bijl Oudgediende
|
@Bogarde: de vriend van je zus heeft waarschijnlijk ervaring in de omgang met andere nationaliteiten.... dat aardig klopt trouwens wel tot zekere hoogte, ik overleef hier tenslotte al ruim 2 jaar |
|
botte bijl Oudgediende
|
@WMR-kok: Mandarijntje is Nederlands en is volgens mij alleen af en toe in Zweden om Findus te bezoeken.... |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
botte bijl Oudgediende
|
eet ze Kok (btw, wat heb je deze keer voor lekkers?) |
|
botte bijl Oudgediende
|
middernacht, ik ga eens slapen. welterusten allemaal, en tot gauw |
|
mrFaulty Erelid
WMRindex: 848 OTindex: 1.052 S |
Quote botte bijl: eet ze Kok (btw, wat heb je deze keer voor lekkers?) Hij mag niet praten met volle mond. Weltrusten Bye Bye BB |
|