|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Roy6: Ik wil i.i.g niet als jij eindigen, dus ik ga wel m'n best doen . |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Dragon: iedereen heeft vakken behalve geneeskunde wij werken met thema's of in ieder geval...wij nog wel, maar de bachelor-master structuur is sinds vorig jaar ook in geneeskunde ingevoerd dus de nieuwe studenten hebben nu ook gewoon vakken |
|
ladekast Oudgediende
|
@DragonX: tja, toch is mijn inkomen aanzienlijk hoger dan bij een werkgever |
|
DragonX Oudgediende
@Delenn: Thema's , dan denk ik meteen aan een gemaskerd bal ofzo . Roy6: Dat kan ik me voorstellen . |
|
Delenn Oudgediende
@Dragon: haha nee, bijv: "het hart" dan krijg je dus binnen dat thema; anatomie, fysiologie, pathologie, etiologie, epidemiologie etc. Allemaal door elkaar gegeven en soms ook meerdere "vakken" in 1 college of practicum. en dat alles wordt in 1 tentamen getoetst aan het einde van het thema. En daarna krijg je bijv infectieziekten of: "de nier" en dan leer je hoe de nier in elkaar zit, hoe hij werkt, wat er mis kan gaan, wat er dan gebeurt, wat voor ziektes je kan hebben aan de nier, hoe dat komt, hoe je dat op moet lossen etcetcetc Nu zijn we bezig met preventieve gezondheidszorg eerste saaie thema in de 3.5 jaar dat ik nu les heb |
|
ladekast Oudgediende
|
@DragonX: zo slecht heb ik het niet gedaan voor iemand zonder 1 enkel diplomatje |
|
Delenn Oudgediende
|
|
DragonX Oudgediende
Roy6: Zeg ik ook niet . @Delenn: Oh, nu begrijp ik het . Hmm, m'n tentamens zijn op een andere locatie . |
|
Delenn Oudgediende
|
|
DragonX Oudgediende
@Delenn: Mijn tentamens zijn in een andere locatie van de HvA, naast het AMC (ziekenhuis ) in Holendrecht . |
|
nietmeer
|
@Delenn: mijn tentamens zijn meestal in de jaarbeurs in Utrecht en vorig jaar hadden ze een keertje ruimte tekort, moesten ze op een IJSBAAN met - zovee |
|
ladekast Oudgediende
|
ik heb nooit geen tentamens en examens gehad |
|
nietmeer
|
Roy6: jij leeft toch ook nog;) |
|
DragonX Oudgediende
Roy6: Dus je hebt altijd tentamens en examens gehad? Nooit geen = wel |
|
Delenn Oudgediende
oh de jaarbeus is ook groot! en dan nog ruimtetekort? hmm, wij zitten meestal in een tentamengebouw op de hoofdlocatie van de erasmusuniversiteit (alle studies zitten daar behalve geneeskunde ) @Roy; wees blij |
|
nietmeer
|
@Delenn: ja bij ons in utrecht ook, geneeskunde zit tegen 't UMC geplakt (opzich, lijkt me wel zo praktisch ), alle andere zitten op de universiteitscampus |
|
ladekast Oudgediende
|
gnagna, komt een man vorige week in de shop, rookt een bepaalde sigaar. Ik dus speciaal voor hem besteld, zegt ie, ja maar dat wil niet zeggen dat ik ze nu hier kom kopen. Ik zei al, miss wel makkelijk omdat je vrouw hier altijd haar sigaretten koopt. Nu net kwam zijn vrouw binnen en haalde een doosje sigaren, zegt ze, hij moet niet denken dat ik speciaal voor hem naar de pomp rij om die dingen te halen terwijl jij ze ook hebt Zieltje gewonnen |
|
Delenn Oudgediende
Doppert; ja is ook wel praktisch alleen is het erasmus dan weer superonpraktisch gebouwd maar das een ander verhaal je hebt Sofia kinderziekenhuis - universiteit - erasmus dus als er een kindje in het Sofia ligt maar er moet iets gebeuren wat niet in het Sofia is, dan loopt de hele stoet van kind-in-bed, ouders, artsen, verpleegkundigen etc door de universiteit en das echt een end lopen En mensen die niet goed opletten komen wel eens spontaan de universiteit in ipv dat ze de ingang van het Sofie nemen en het heliplatvorm is achter de uni dus wij zien leuk wat er gebeurt, maar de patiént moet eerst nog een ambulance nemen om bij het erasmus te komen |
|
DragonX Oudgediende
Roy6: lol . |
|
ladekast Oudgediende
|
@DragonX: dat moet je in het groot zien, kistje 3,50 keer 55 kistjes per jaar dus 192,50 per jaar erbij @Delenn: ik ben er ook wel blij om al heb ik soms wel eens het idee dat ik een leuke tijd heb gemist |
|
nietmeer
|
@Delenn: ik wil denk ik niet weten wat die architect had gerookt/gesnoven/gespoten/gedronken/gegeten |
|
nietmeer
|
Roy, doe je netjes |
|
Delenn Oudgediende
Doppert; ik ook niet bij de revalidatie kan je ook alleen komen met de trap je kunt wel met de lift maar dat is een goederenlift "niet bedoeld voor patiénten" |
|
DragonX Oudgediende
Deze draak heeft honger . Tot zo . |
|