|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ah, dus aan geduld ligt het niet roy. Ja, tijd en veel te doen hebben, maar dat is wat anders he. Nu ik het toch over boeken heb, de meest geniale persoon ( of eigenlijk twee ) die er ooit is/zijn geweest en die ik het meest bewonder, zijn: DE SCHADUW ( ALIAS CARLIER ) - van de 'Bruine Beertjes-pocket' en HERCULE POIROT. 2 niet levende personen, maar zo bijzonder. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
moet je dan niet nog ff leren ? |
|
nietmeer
|
Roy6: sjjjjjj |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Bogarde Erelid
Roy, stel geen domme vragen, want je weet zelf dat Doppert slim genoeg is om niet te hoeven leren. Mogguh WMR. |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Bogarde: LOL ik weet der laatste cijfer |
|
nietmeer
|
Roy6: nee weet je niet |
|
Bogarde Erelid
Met cijfers heeft dat feitelijk niets te maken. ( was waarschijnlijk des-interesse of een bepaalde nonchalante houding, waardoor ze geen hoog cijfer behaalde ) Wel met de slimheid van de manier van denken. Dat wil zeggen dat ik het waarschijnlijk acht dat Doppert eerst nadenkt voordat ze wat doet.
Doe je het andersom ( zoals veel mensen ) dan weet je het wel. |
|
WMR-kok Oudgediende
Je zou nu toch wel een Amerikaans uilskuiken hier verwachten. |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hallo |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Bogarde Erelid
Roy, dat is een kwestie van Doppert snel weten te doorgronden. Niet zo moeilijk als je denkt hoor. Mier, hallo, welkom dat je hier bent en vooral een aangename tijd toegewenst. |
|
nietmeer
|
@Bogarde: we spreken elkaar nog wel op de bowling ohw, je bent de eerste die zegt dat ik makkelijk te doorgronden ben |
|
ladekast Oudgediende
|
loha mier |
|
nietmeer
|
Heya schatjes |
|
Bogarde Erelid
Doppert, daar ga ik vanuit Doppert. Dus eerst nadenken voordat je die ballen richting de kegels werpt. Ik weet het, vrouwen ( op jou dan na, dat verwacht ik toch van jou ) hebben soms moeite om uberhaupt 3 of meer kegels om ver te jassen, maar dat is makkelijk te verklaren. Mannen hebben al ballen van bij de geboorte, dus begin je het nu in te zien? En ja Doppert, je bent idd makkelijk te doorgronden. Of je ook makkelijk te kussen bent, moet blijken op de bowling, nee ik doel op niks, dat weet je. |
|
WMR-kok Oudgediende
Maak je eens een keer Amerikaans eten dan dan komt die Amerikaanse Hollander niet opdagen. |
|
nietmeer
|
@Bogarde: ja maar, wat wil je ermee zeggen ? |
|
Bogarde Erelid
Mikke, hey groningse meid. Doppert, je zou wel willen weten toch? wat ik daar mee wil zeggen? |
|
nietmeer
|
Hey Belgje |
|
Bogarde Erelid
Wie? Wat? Waar? Mikke? |
|
nietmeer
|
Mikke is ikke Wat is er? xD |