|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Doppert: Is een leuke serie , Brennan is een dokter/onderzoeker die bij de FBI botten/skeletten e.d onderzoekt |
|
nietmeer
|
hmzz, zou bst wel ns kunnen PCR gaat verder om kwart voor 11 dus ik heb nog héél eventjes |
|
DragonX Oudgediende
Doppert: En aangezien ik soms skeletten e.d in je blogjes zie, moest ik meteen aan Brennan denken . |
|
nietmeer
|
@DragonX: ghehhe klopt, mn kamer staat vol met dat soort zooi tja, bioloog he ik ga weer,. tot later |
|
DragonX Oudgediende
Laters Doppert . |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
later Doppie |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Zoooo kon gewoon een hele tijd niet op wmr!! |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
was ik weer... was ff in gesprek met mijn lief. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
CityGirl Erelid
Roy6: Geen idee, kreeg steeds een foutmelding |
|
Zwelgje Erelid
Roy6: Gesprek was volgens de mannen waarmee Pascal een gesprek had, Duidelijk en Helder. en hij krijgt deze week of begin volgende week te horen of hij terug mag komen voor een 2e gesprek. Vooruitzichten zijn zeer goed!!!! |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen |
|
CityGirl Erelid
Mogge Mikke!!
*geeft een dikke knufff aan Mikke* |
|
nietmeer
|
*knuffelt met CG en valt spontaan in slaap*
|
|
CityGirl Erelid
@drachsterboy: Heyyy jij ook hier?? Mogge |
|
nietmeer
|
|
|
CityGirl Erelid
drachsterboy: ow ok, scheelt mij weer reageren op jou (maar ook al ben je er niet, wel een fijn weekend gehad?) |
|
nietmeer
|
*snurkt* |
|
CityGirl Erelid
*port Mikke in d'r zij* dat krijg je er nou van als je veel te laat gaat slapen.... |
|
Zwelgje Erelid
|
|
nietmeer
|
@CityGirl daarom (verteld ondertussen zijn weekend terwijl hij er niet is) Vrijdagavond / nacht wezen stappen voor een verjaardagfeest van een kameraad| Zaterdagmiddag gerelaxt met een kameraad en nieuwe mobiel gehaald. met abbo zaterdagavond / nacht wezen stappen voor een verjaardagfeest van een kameraad tot rond 03.00 toen snel naar huis aangezien ik der om 06.00 weer uit moest Zondagmorgen 06.00 deruit, naar me zus huis fietsen in busje stappen en op naar assen om op de rommelmarkt te staan. rond 16:00 alles weer inpakken en in busje ogooien. toen ergens wat aangehaald, en toen gewoion doelloos ergens op parkeerplaats gaan staan om ff 1 te roken en toen opweg naar drachten. toen eten toen rond 22:30 bij mijn huis ff biertje gedronken en toen op bed aangezien ik weer om 06.00 deruit moest en de jouwe? *brb* |
|
nietmeer
|
|
|
Zwelgje Erelid
Mikke: al een beetje wakkerder? |
|
nietmeer
|
@Zwelgje: Nee, ben kapot, 5 en een half uur slaap is niet mijn ding... en heb barstende koppijn |
|