|
Akroma Senior lid WMRindex: 41 OTindex: 524 Wnplts: Rotterdam
|
Ach, wel weer gratis op goed niveau eten, sterker nog, geld verdienen door op goed niveau te eten, wie doet dat me na |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
sjatter: niks aan toe te voegen |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
mijn vkaantie is net begonnen |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Pablo: mijn vkaantie is net begonnen ik heb niet eens herfstvakantie gehd |
|
|
Quote Pablo: mijn vkaantie is net begonnen Lucky bastard, ik moet het met 4 weken per jaar doen |
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
in de zitzak is warmer Traevel: wat is er te AHA'en? ik heb ook AVG |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
ik heb dan ook nog school he |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik denk dat er zo scores aankomen |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik heb dat prul van Microsoft gedownload. Microsoft security Essentials.. |
|
ladekast Oudgediende
|
vakanties .... geen idee meer hoe dat eruit ziet of hoe je dat moet doen |
|
|
Quote Pablo: ik heb dan ook nog school he ik ook, maar een bijna fulltime baan ernaast @SteffieKooij kan je niet wat warmte delen, ik verga hier van de kou |
|
Theetje Oudgediende
Quote Pablo: ik heb dan ook nog school he Ik heb geeen school en geen werk en toch geen vakantie, hoe doe ik het he? |
|
Theetje Oudgediende
Quote Roy6: vakanties .... geen idee meer hoe dat eruit ziet of hoe je dat moet doen Gewoon lekker niets doen, boekje lezen, spelen met je kids, wmr-en en genieten |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote SteffieKooij: Traevel: wat is er te AHA'en? Dat Whatpulse niet leuk gevonden wordt door beveiliging @Pluppel, elke keer dat ie iets vind wordt dat doorgestuurd naar MS, bestand, type, virus alles |
|
Pluppel Oudgediende
Of zoals de buren doen; ieder weekend en iedere vakantie met de sleurhut het land in.. Ieder weekend, lijkt me ook niet bepaald plezierig. - Avg en Avast werken opzicht goed, maar het scannen duurt zo lang en de computer wordt er zo ontzettend langzaam van.. |
|
|
Quote Theetje: Quote Pablo: ik heb dan ook nog school he Ik heb geeen school en geen werk en toch geen vakantie, hoe doe ik het he? inderdaad, hoe doe je het dat klinkt als 1 grote vakantie |
|
Theetje Oudgediende
Quote Pluppel: Of zoals de buren doen; ieder weekend en iedere vakantie met de sleurhut het land in.. Ieder weekend, lijkt me ook niet bepaald plezierig. - Avg en Avast werken opzicht goed, maar het scannen duurt zo lang en de computer wordt er zo ontzettend langzaam van.. Dan lijkt het me zo'n sleur.. ieder weekend weer |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Een vakantie bestaat bij mij uit kokkerellen. |
|
Theetje Oudgediende
Quote Akroma: Quote Theetje: Quote Pablo: ik heb dan ook nog school he Ik heb geeen school en geen werk en toch geen vakantie, hoe doe ik het he? inderdaad, hoe doe je het dat klinkt als 1 grote vakantie nee, niet echt Dit doe ik een heel jaar lang edit: nu de goede link Is in Apeldoorn, klinisch.. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Een tante van mij zit elk weekend op de camping. |
|
Pluppel Oudgediende
Ik snap sowieso niet waarom ze meestal op een camping staan 20 kilometer verderop.. Al die ongemakken, weinig ruimte, geen douche, door het natte gras moeten wandelen.. |
|
|
Das toch ook werken? Quote WMR-kok: Een vakantie bestaat bij mij uit kokkerellen. Das meer mijn werk Quote Theetje: Quote Pluppel: Of zoals de buren doen; ieder weekend en iedere vakantie met de sleurhut het land in.. Ieder weekend, lijkt me ook niet bepaald plezierig. Dan lijkt het me zo'n sleur.. ieder weekend weer inderdaad, ik zou me dood vervelen.... |
|
ladekast Oudgediende
|
ach ja, vakanties komen wel weer voor mij, alles op zijn tijd |
|
Pluppel Oudgediende
"Gaan we nu alweer op vakantie? " |
|
Theetje Oudgediende