![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Akroma Senior lid WMRindex: 41 OTindex: 524 Wnplts: Rotterdam
|
Ach, wel weer gratis op goed niveau eten, sterker nog, geld verdienen door op goed niveau te eten, wie doet dat me na ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
ladekast Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/20318.jpg) WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
sjatter: ![_O_](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/worshippy.gif) niks aan toe te voegen ![_O_](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/worshippy.gif) |
|
Pablo
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/11150.jpg) WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
mijn vkaantie is net begonnen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Theetje
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/1100.jpg) WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Pablo: mijn vkaantie is net begonnen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) ik heb niet eens herfstvakantie gehd ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
|
Quote Pablo: mijn vkaantie is net begonnen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Lucky bastard, ik moet het met 4 weken per jaar doen |
|
Stefsel
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/14379.jpg) WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
in de zitzak is warmer ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Traevel: wat is er te AHA'en? ik heb ook AVG ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Pablo
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/11150.jpg) WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
ik heb dan ook nog school he ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) |
|
Kpuc Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/12348.jpg) WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik denk dat er zo scores aankomen ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Pluppel
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/858.jpg) WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik heb dat prul van Microsoft gedownload. Microsoft security Essentials.. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
ladekast Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/20318.jpg) WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
vakanties .... geen idee meer hoe dat eruit ziet of hoe je dat moet doen ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
|
Quote Pablo: ik heb dan ook nog school he ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) ik ook, maar een bijna fulltime baan ernaast ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) @SteffieKooij kan je niet wat warmte delen, ik verga hier van de kou ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
Theetje
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/1100.jpg) WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Pablo: ik heb dan ook nog school he ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) Ik heb geeen school en geen werk en toch geen vakantie, hoe doe ik het he? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Roy6: vakanties .... geen idee meer hoe dat eruit ziet of hoe je dat moet doen ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Gewoon lekker niets doen, boekje lezen, spelen met je kids, wmr-en en genieten ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Traevel Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15096.jpg) WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote SteffieKooij: Traevel: wat is er te AHA'en? Dat Whatpulse niet leuk gevonden wordt door beveiliging @Pluppel, elke keer dat ie iets vind wordt dat doorgestuurd naar MS, bestand, type, virus alles ![:S](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/confused.gif) |
|
Pluppel
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/858.jpg) WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Of zoals de buren doen; ieder weekend en iedere vakantie met de sleurhut het land in.. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ieder weekend, lijkt me ook niet bepaald plezierig. - Avg en Avast werken opzicht goed, maar het scannen duurt zo lang en de computer wordt er zo ontzettend langzaam van.. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
|
Quote Theetje: Quote Pablo: ik heb dan ook nog school he ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) Ik heb geeen school en geen werk en toch geen vakantie, hoe doe ik het he? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) inderdaad, hoe doe je het ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) dat klinkt als 1 grote vakantie |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Pluppel: Of zoals de buren doen; ieder weekend en iedere vakantie met de sleurhut het land in.. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ieder weekend, lijkt me ook niet bepaald plezierig. - Avg en Avast werken opzicht goed, maar het scannen duurt zo lang en de computer wordt er zo ontzettend langzaam van.. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Dan lijkt het me zo'n sleur.. ieder weekend weer ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Een vakantie bestaat bij mij uit kokkerellen. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Akroma: Quote Theetje: Quote Pablo: ik heb dan ook nog school he ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) Ik heb geeen school en geen werk en toch geen vakantie, hoe doe ik het he? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) inderdaad, hoe doe je het ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) dat klinkt als 1 grote vakantie nee, niet echt Dit doe ik een heel jaar lang ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) edit: nu de goede link ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Is in Apeldoorn, klinisch.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Een tante van mij zit elk weekend op de camping. ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik snap sowieso niet waarom ze meestal op een camping staan 20 kilometer verderop.. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Al die ongemakken, weinig ruimte, geen douche, door het natte gras moeten wandelen.. ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
|
Das toch ook werken? Quote WMR-kok: ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Een vakantie bestaat bij mij uit kokkerellen. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Das meer mijn werk ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Quote Theetje: Quote Pluppel: Of zoals de buren doen; ieder weekend en iedere vakantie met de sleurhut het land in.. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ieder weekend, lijkt me ook niet bepaald plezierig. Dan lijkt het me zo'n sleur.. ieder weekend weer ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) inderdaad, ik zou me dood vervelen.... |
|
ladekast Oudgediende
|
ach ja, vakanties komen wel weer voor mij, alles op zijn tijd ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Pluppel
Oudgediende
"Gaan we nu alweer op vakantie? ![:r](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bleg.gif) " |
|
Theetje
Oudgediende
Dit is mijn dagelijkse bezigheid zeg maar: klikkk |
|