|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Dat kind dat een solozeiltocht over het Ijsselmeer wilt maken |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Dat kreng heeft zelfs haar eigen site |
|
Pluppel Oudgediende
Jij ook |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Negatieve aandacht is ook aandacht |
|
Sto Oudgediende
|
Maar andreesie, weet je eigenlijk dat je plaatje een broken plaatje is, of is dat de hele grap? en pluppel wie is dat op je avatar XD |
|
Pluppel Oudgediende
Helga van Leur RTL weer H-E-L-G-A- |
|
Sto Oudgediende
|
Nu Maak Je Me Bang |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
107626 Erelid
WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
@Stoik denk dat hij verliefd is |
|
nietmeer
|
@Sto nou ik zei niet dat ik die stalen Truus erg vond Toch? |
|
Pluppel Oudgediende
Pluppel Helga Helga Pluppel Bang, waarom? --- Oké, het is een beetje te enthousiast. Ik geef het toe. |
|
Sto Oudgediende
|
@Tazmanian Devil: NVM XD |
|
Pluppel Oudgediende
NVM aankoopmakelaar? De veranderende huizenmarkt heeft voordelen. Deze hebben we voor u op een rij gezet. http://www.nvm.nl |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Sto, Ah, ik raad je dan aan om de boeken van haar echt eens te lezen. Ik vind ze heel goed qua manier van schrijven en qua alles. Van Hilary Norman heb ik ook een boek van gekocht. Ik ken ze niet, maar ik was zomaar benieuwd. De titel:'ONDER INVLOED' met als bij-titel: 'sommige spelletjes zijn dodelijk...' Lekker leesvoer lijkt me. En ik heb ook nog boeken gekocht van Mary Higgins Clark, misschien wel de koningin van de misdaad. Tenminste, van het schrijven er van. Ontroerend hoe goed zij schrijft. Eigenlijk nog beter dan Elizabeth George. En dan natuurlijk Agatha Christie, misschien wat oubollig, maar nog altijd fenomenaal om te lezen. Ik heb van Agatha Christie heel veel boeken, waaronder:'Poirot speelt bridge'. Heerlijk om te lezen. Vooral 's avonds. Agatha Christie ken je waarschijnlijk wel. Welke schrijvers/schrijfsters vind jij goed als het gaat om detectives? |
|
ladekast Oudgediende
|
@Pluppel: begin maar niet aan de uitleg, dan zitten we hier volgend jaar nog |
|
Pluppel Oudgediende
Bogarde, Agatha is geweldig. Mijn obsessie. Ik heb 27 boeken van haar. Natuurlijk worden het er nog veel meer Wat vindt jij het beste verhaal? |
|
Sto Oudgediende
|
@Bogarde: Ik lees liever boeken van zweedse, noorse, en al die andere noorderlingen . Ook wel engelse schrijvers hoor Stieg Larsson, Henning Mankel, Dan Brown, Thomas Harris @PluppelNVM the NVM |
|
nietmeer
|
Roy das alleen maar beter voor de klandizie en onbze ot-indexxen @Sto NVM? Neeltje Van Metaal |
|
Sto Oudgediende
|
Tazmanian Devil: NVM=Never Mind=Laat maar zitten=Hou er over op=STFU=Shut the f*ck up=houd je mond=ssstmaar ik ga es naar beneden etenstijd |
|
ladekast Oudgediende
|
Tazmanian Devil: muwah, ja miss wel maar je vergeet : SAAI |
|
Bogarde Erelid
Pluppel, verschillende vind ik echt heel mooi en goed: + Moord in de Orient-Express + Moord in het studentenhuis + Poirot speelt bridge + Kerstmis van Poirot Poirot de beste persoon in de verhalen van Agatha Christie. |
|
Pluppel Oudgediende
Miss Marple vind ik een beetje saai, Poirot is geweldig Het beste verhaal vind ik toch 'en toen waren er nog', beter bekend als Tien kleine Negertjes.., ondanks het feit dat Poirot er niet in voorkomt |
|
Bogarde Erelid
Miss Marple is idd een stuk minder dan Poirot. De tien kleine negertjes is idd ook een heerlijk verhaal. Bij Poirot past alleen een stilte, zo briljant is hij. |
|
107626 Erelid
WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
miss marple, de oude televisie serie, vind ik wel mooi opgezet |
|
Pluppel Oudgediende
En Tommy en Tuppence? |
|