|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Maar als je dat hele verhaal leest lijkt het wel een levensgevaarlijke stof XD |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Wolfje: roy is weer weg  ben er nog wel .... |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Sto, terwijl het gewoon simpelweg water is, maar het is inderdaad levensgevaarlijk hoor  Ik durf ook niet naar buiten in de regen  |
|
107626 Erelid
 WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
@roy  maar k ga fftjes naar beneden tot zo   |
|
nietmeer
|
doei 1  @kam waarom niet tis heel goed om depresiviteit weg te werken  nouja als je het hebt XD |
|
Kameleon Oudgediende
Nos, ik heb ooit van mijn oom een truukje geleerd om depressie te verhelpen met een simpele plek in de rug  En ik kan pijn voor een tijdje weghalen  |
|
nietmeer
|
woei cool leer het me XD |
|
nietmeer
|
Wij hadden iemand in de klas die zei at hij natuurwater vrees had. Ik geloofde er niet echt wat van |
|
Kameleon Oudgediende
Nos, dat kan ik je niet leren, dat moet je voelen  |
|
nietmeer
|
okee met dingen gooien werkt ook fantastisch  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Kameleon: ik kan dat voor heel lang pijn weghalen  *doet voor hoe je iemands rug breekt* |
|
Kameleon Oudgediende
Nos, als je ooit een keer op de bowling bent, dan kan ik het je laten voelen  Sto, ik doe dat symbolisch, met het verwijderen van de pijn, door het weg te gooien  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Kameleon, jij hebt het ook kunnen leren, dus waarom kan jij het nos niet leren?  |
|
nietmeer
|
ik ben weg hier  voor nu |
|
Kameleon Oudgediende
Emmertje, ik kan het niet met tekst laten leren  Ik heb het geleerd door het zelf te voelen, en dat is dus de beste manier om het te leren. |
|
emmertje
Oudgediende
|
doei nos  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Zeg ik thuis ook altijd ... wie niet horen wil, moet maar voelen ... En ineens ... kunnen ze WEL luisteren  edit: typ eens door jullie...meer dan een minuut later, en nog geen reactie...dan krijg je dubbelposts en zo  |
|
nietmeer
|
hey emmertje, lekkerding  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik ken verschillende mensen die kunne reiki en het helpt ook nog goed ook (ben heel gespannen) |
|
Kameleon Oudgediende
Wolfje, het werkt echt heel goed, als ik bijvoorbeeld een beetje pijn in mijn arm heb, dan doe ik een bepaalde techniek, en ben ik even een dag zonder pijn  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: ik vertrouw meer in de chemische samenstelling van ibuprofen  |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, als ik die behandeling 1 keer bij je doe, wil je nooit meer anders.. |
|
emmertje
Oudgediende
|
hé Kanaalmettypfout @Wolfje: heel gespannen is niet goed... ietsje meer en je bent overspannen  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Banaal Ik vertrouw meer op paracetamol, aangezien ibuprofen heel slecht voor je maag is |
|
nietmeer
|
@Kameleon: ja sorry ik voel me niet zo comfortabel als je zo aan me gaat zitten  |
|