![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Kameleon Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15898.jpg) WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Jersan, aan de kapstok in de lobby ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Pluppel, ik denk het ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
@Kaam, had je jas aangehouden, dan hadden we deze discussie niet gehad ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
Enkie
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/409.jpg) WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Pluppel, wanneer kom jij nou eens naar een bowling ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Pluppel
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/858.jpg) WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Kan het niet zo zijn dat de bowling een droom was? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
Kameleon Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15898.jpg) WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Enkie, inderdaad ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ben ik er eens eindelijk ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) ... Pluppel, ik heb het treinkaartje nog ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
jersan ja maar mischien was iemand anders dan wel kam en iemand anders jersan dan heeft ka mde verkeerde jersan geknuffeld en jersan de verkeerde kam ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
@Nos, dan zouden we het allebei niet meer weten, toch? @Pluppel, kom je naar de volgende bowling? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Enkie
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/409.jpg) WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Pluppel: Kan het niet zo zijn dat de bowling een droom was? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Nee, want ik heb jou niet gezien ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Seppz Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/17685.jpg) WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
nosphoenix: te gecompliceerd... ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Quote Pluppel: Kan het niet zo zijn dat de bowling een droom was? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Nee, want ik heb jou niet gezien ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Dan was het dus in ieder geval geen nachtmerrie |
|
Pluppel
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/858.jpg) WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Wie zegt dat ik niet verkleed was als een medewerker van het hotel, en jullie gade geslagen heb? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: Nos, dan zouden we het allebei niet meer weten, toch? @Pluppel, kom je naar de volgende bowling? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) jawel want kam heeft de verkeerde jersan geknuffeld en jij de verkleerde kam ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
CityGirl
Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15279.jpg) WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
|
|
nietmeer
|
Nos, ik heb maar één Kaam gezien ![:o](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
Pluppel
Oudgediende
Banaal, wat bedoel je nu precies met 'willekeurig' ? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Odysseus Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/18101.jpg) WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
gooooooooooooooedemiddag! ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Quote CityGirl: klik hier![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) *klikt* da's niet geel, da's groengeel ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) hoi pa ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Kameleon Oudgediende
Jersan, zie mijn gele vest ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: Nos, ik heb maar één Kaam gezien ![:o](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) die 2de kam was er dan maar voor even ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
CityGirl
Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15279.jpg) WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Heeey ody ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Quote nosphoenix: Quote Jersan: Nos, ik heb maar één Kaam gezien ![:o](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) die 2de kam was er dan maar voor even ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) en waar was de echte dan? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
toevallig op de wc XD |
|
CityGirl
Erelid
Wil de echte kaam opstaan ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Kameleon Oudgediende
Nos, ik ben niet naar de wc geweest ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) *staat op* ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Pluppel
Oudgediende
Odie ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|