![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
DragonX Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/16686.jpg) WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Sushi: Misschien dat je daarom pijn hebt? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
Sushi
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/12721.jpg) WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Dragon, maar dan is t nog niet logisch! |
|
DragonX Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/16686.jpg) WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Sushi: Hoezo niet? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Als ie loopt te wroeten tussen je tanden en bij je tandvlees met z'n haakje ofzo, dan doet het toch pijn ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) . |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Dragon, begin er nu pas echt last van te krijgen, terwijl ie om half 4 een gaatje heeft weggehaald waar ik nooit last van heb gehad ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
DragonX Oudgediende
@Sushi: Vertraagde overgevoelige reactie misschien ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sushi
Oudgediende
|
Misschien.. Maar bij de tandarts deed het ook zeer trouwens. (Hij ging boren, zonder verdoving ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) ) |
|
nietmeer
|
*pakt spaans boek en gaat leren als spaans niet in mijn kluisje ligt* ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) gdzdk het ligt hier thuis ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Ik moet volgende week 2 verstandskiezen eruit laten snijden ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
DragonX Oudgediende
@Sushi: Dat lijkt me niet prettig ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) . |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
*maakt bozig een planning om te leren voor hertentamen(s)* |
|
nietmeer
|
succes ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Sushi: @Dragon, begin er nu pas echt last van te krijgen, terwijl ie om half 4 een gaatje heeft weggehaald waar ik nooit last van heb gehad ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) (Hij ging boren, zonder verdoving ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) ) ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Rijst bij mij de vraag of er wel degelijk een gaatje was. ![:-:](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/angry.gif) Sommige tandartsen gaan boren terwijl er niets aan de hand is. ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) Alleen al om een rekening te kunnen presenteren. ![:-:](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/angry.gif) ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) En boren zonder verdoving??? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Is die tandarts gek geworden of zo. Hai allemaal ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Zolang je geen zenuwen raakt en alleen het rotte eruit boort kan het wel zonder verdoving |
|
Sushi
Oudgediende
|
@WMR-kok: het was wss wel een gaatje, anders zou hij dat niet doen als ie mijn kiezen zou lakken. Dan had ie me een andere afspraak laten maken ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
![:-:](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/angry.gif) De kans is erg groot, dat ze een zenuw raken Banaal. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ik heb altijd een goeie tandarts gehad |
|
WMR-kok
Oudgediende
![:-:](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/angry.gif) De taxi staat nu al voor de deur Even dus naar de deelcentrale gebeld. ![(6)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/twisted.gif) ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Taxichauffeur heeft ook gebeld naar zijn baas. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Komt nu na 9 uur terug. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![:-:](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/angry.gif) Ik heb altijd een klote tandarts gehad. Een paar jaar nadat mijn tanden getrokken waren, kwamen er nog een paar stukjes tand door het vlees heen. Die wilden ze ook gaan verwijderen zonder verdoving. ![:-:](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/angry.gif) Door mijn protesten heeft hij toch maar een verdoving geplaatst. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) En nog deed het veel pijn. ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) ![:@](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/frown2.gif) Laat staan hoeveel pijn het gedaan zou hebben als hij die verdoving niet geplaatst had. |
|
Sto Oudgediende
|
*zit nogsteeds te balen* |
|
Wolfje Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/21195.jpg) WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hallow luitjes ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
@Wolfje: het is stil hier, behalve ik die zo nu en dan een barkruk rondgooit zie je ik heb nu iedereen weggejaagt ![:[](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry2.gif) |
|
Wolfje Oudgediende
|
*gaat mee helpen met barkrukken gooien ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) * |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
*gooit een barkruk door het raam* ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
*gooit er een tafel achteraan* |
|
nietmeer
|
*zit buiten* *wordt geraakt door barkruk* |
|