|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
het ligt niet aan de spaanse komkommer!! en spanje wil een schade claim! was net op het nieuws! |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Quote pearlypuck: @Cootje68: komen wij binnen, gaat iedereen weg  Ik eet trouwens iets "typisch" Italiaans vanavond  Wat dan? @Wolfje: Zeggen ze allemaal. En die bacterie is wel mooi op Spaanse komkommertjes gevonden.  |
|
nietmeer
|
Worteltjes, kabeljauw en aardappelpuree!!  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Wij eten: vegetarische wokblokjes, chinese groente, soyawoksausje drbie en rijst! Voedzaam EN snel klaar  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@Sophie ze hebben niets gevonden op de komkommers en de verdachte bedrijven willen nu een schade claim hebben |
|
|
pearlypuck: Klinkt niet verschrikkelijk Italiaans.  *trekt hele snoezige ovenhandschoenen aan  en legt de filet in de oven* @Wolfje: Maar ik dacht dat er een maffe bacterie op dat Spaanse spul was gevonden. Dat zeiden ze toch?  |
|
nietmeer
|
Wij hebben op woensdag gewoon standaard patat dag  En de buikjes zijn weer allemaal rond  |
|
nietmeer
|
@Jovi-Mama: Die drbie  dat doettetum!! @Cootje: da's ook lekker!!! Mmmm... hollandse friet!!  |
|
nietmeer
|
Inderdaad PP, hollandse patatten met mayo  |
|
|
@Cootje68: Niet teveel, denk om je cholesterol allemaal.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik heb heerlijke spaggetie gehad met heerlijke sate saus  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: ben jij nou helemaal mal?  Als ik niet eens per week hartkleppenvet krijg word ik veel te mager  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Is het al rosé-tijd ???  Doe mij er dan 1tje en zet er voor Cootje's neusje ook maar 1tje neer... op mijn rekening @Wolfje: Huh???  |
|
nietmeer
|
|
|
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
spagettie met sate ken je toch wel  |
|
|
Quote @Cootje68: Sophi-e-sticate: ben jij nou helemaal mal?  Als ik niet eens per week hartkleppenvet krijg word ik veel te mager   Haaa... grapjas.  Quote pearlypuck: Sophi-e-sticate: Is het al rosé-tijd ???  Doe mij er dan 1tje en zet er voor Cootje's neusje ook maar 1tje neer... op mijn rekening  Komt eran!  *gaat de kelder in en komt terug met drankje voor PP en Cootje* |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Gatvur. Spaghetti moet gewoon Italiaans worden klaargemaakt! |
|
Wolfje Oudgediende
|
 hoe me pa het maakt heerlijk en dan beetje pittig  |
|
|
@MuseMatt: Ik vind een superkleine portie, naturel, met een heeeel klein beetje tomatenpuree en een snuf basilicum het lekkerst.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
Ik moet gaan doei doei nog een fijne avond!!! |
|
|
Dag Wolfs!  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Tomatenpuree???  In de spaghetti???  Da's heiligschennis   |
|
nietmeer
|
wij maken de spaghetti met, gehakt, paprika, champignons, uitje en dan pastasaus  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Of het moet op mijn manier worden gemaakt. *voert Sophie frikandellen* |
|