|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@MuseMatt:  *braakt frikandellen uit* Ik ben vegetariër, nee dank je.  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Dat klinkt al véél beter!  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
En dan vind je het gek dat je onder gewicht bent *voert friet met mayo* |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ben zelf niet zo gek op pasta, maar als we het dan eten, dan op die manier  en dat gaat er dan nog best in bij mij  |
|
|
@MuseMatt:  *braakt friet met mayo uit* Ik ben niet erg dol op verstopte aderen, nee dank je.  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: dus als je friet met mayo eet ben je suïcidaal???  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Minder obsessief zijn over eten Sophie... beetje leven, vet is niet alleen maar ongezond!!! |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Toch maar eens deze kant opkomen, om échte lekker pasta te kunnen proeven  |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Zo denk ik er ook over ja...je kan natuurlijk ook doorslaan  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: misschien doen we dat nog wel een keertje Oeps...sorry MM   |
|
|
LessienElensar: Nee maar... het is niet... het is niet... het verstopt dus je aderen wat op de lange termijn... @MuseMatt: Wat moet ik dan hebben? Ik ben het zo langzamerhand een beetje zat dun te zijn.  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: als je nou drie keer per week friet met mayo eet oke...maar 1 keer per week kan geen kwaad hoor  |
|
|
LessienElensar: Echt niet?  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: nope...en friet zelf is niet ongezond hoor...de hoeveelheid mayo die maakt het ongezond...een beetje mayo er bij kan geen kwaad 1 keer per week  En wil je geen mayo, neem je satésaus, dat is minder vet dan mayo  |
|
|
LessienElensar: O. En als je het in zonnebloemolie bakt, bevat het dan minder cholesterol?  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: dan is friet niet ongezond  maar mag je het gewoon 1 keer per week hoor  gewoon in plantaardige olie bakken  |
|
nietmeer
|
Ben ik weer, lappie heeft het te warm gekregen en wil ff niet meer  Dus even op de desktop verder... Sophi-e-sticate: Je lichaam heeft ook vetten nodig  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Nee, ik ben ondergewicht en ik eet regelmatig vet. Maar het is belangrijk om naast genoeg diversiteit binnen te krijgen, ook gewoon af en toe wat vettigs binnen te krijgen. Je lichaam verbrandt die vetten toch, zeker als je onder gewicht bent. Je kan beter iets meer vetten binnenkrijgen en dan een normaal gewicht hebben dan obsessief alles met vetten vermijden, want a) dat is niet nodig b) je onhoudt jezelf van zoveel lekkere dingen.
Dus eet gerust chips of een frietje!! |
|
|
O. *schuift een stuk of 10 frietjes bij de kip  * |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Kip? jij was toch vegetariër? |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: mogen wel wat meer frietjes zijn hoor...je bent veel te veel bezig met wat wel en niet te eten, dat je vergeet te genieten van dingen die lekker zijn  |
|
|
@MuseMatt: Die is voor jullie. Lees post vorige bladzij. Gebakken voor het diner dat niemand hebben wil.  LessienElensar: Ik begin hier nog even mee.  *doet een dertiende frietje in de oven  * |
|
nietmeer
|
*pôôôkk...*
|
|
|
Doppert: Hoi Doppert! Welkom in het café. Ik ben Sophie, de barsmurf. Iets drinken?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Sophie: denk er aan, je lichaam heeft, zeker in de groei, behoorlijk wat voedsel nodig om dat allemaal te kunnen volhouden. Dus meer dan 3x per dag eten, en lekker snoepen tussendoor hoort daar bij! |
|