|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Grouse, lekker doen wat je niet laten kan dan  *Niemand dwingt iemand ergens toe hier (geloof ik heilig  )  is gewoon de beste site van nl. en omstreken*  |
|
nietmeer
|
@Relpa: Dat ben ik met je eens  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
@Grouse: He kerel, ik had het puur in het algemeen over dingen, pleease don't feel offended, dat is niet de bedoeling dus...Jij lijkt me erg aardig hoor, en ik hou ook van serieus zijn, met een kwinkslag.. En nee, er zijn genoeg mensen die niet willen dat anderen hun echte identiteit weten, dat komt misschien later door een goede band op te bouwen, of helemaal niet, vrijheid blijheid..  Nogmaals, het was in het algemeen bedoeld, iedereen heeft het recht zichzelf te zijn, dat was de strekking..   |
|
nietmeer
|
@sjefke: Zo snel voel ik me niet aangevallen hoor  |
|
sjefke Oudgediende
@Grouse: Gelukkig, want dat was niet de opzet  ;) Als ik naar mezelf kijk ben ik door deze site wel een gelukkiger mens geworden in die korte tijd dat ik lid ben, je leest wat anderen doormaken, leert hoe ze tegen dingen aankijken,je kan ze soms met dingen helpen of advies geven.. ik ben een stukkie genuanceerder gaan denken.. en veel lol ook natuurlijk!!  |
|
nietmeer
|
@sjefke: Ik probeer mensen wel eens wat genuanceerder te laten denken want dat is niet iedereen gegeven. Daar maak ik ook geen dagtaak van hoor. Het moet wel leuk blijven. En met enige regelmaat lig ik krom van het lachen achter mijn scherm door reacties en spitsvondigheden van anderen  Kortom: Ik hou er nog lang niet mee op  Edit: maar vandaag wel want ik heb mijn vrouwtje al te lang alleen gelaten voor de TV. Die ga ik gezelschap houden.  en tot spoedig |
|
sjefke Oudgediende
@Grouse: Een hele fijne avond/nacht nog kerel, nice to meet ya!!  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Doei Whiskey!  |
|
nietmeer
|
die E moet weg. Whiskey is Iers, Whisky is schots en daar komt Grouse ook vandaan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
43.391ste plek van alle websites op Aarde.  In de categorie nieuws en forums.  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Dank u voor de uitleg, Banaal.  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Erik  |
|
nietmeer
|
Joey  |
|
Mmore
Administrator
|
Sup homie  |
|
Bolus Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 732
|
Schotse whisky heeft een rooksmaak. Ierse whiskey heeft dat niet. Heeft iets te maken met de houten vaten. Ierse Whiskey is ook lekkerder in de koffie  |
|
nietmeer
|
Niet zoveel eigenlijk. Wel uitgeput.. Maar niet echt moe ofzo  |
|
Mmore
Administrator
|
Same here.. Lange dag  Maar wat dingetjes hier afmaken  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Anders blijf het liggen voor morgen.  |
|
Mmore
Administrator
|
@MC: Ligt genoeg voor morgen (en verder dan dat).. Helaas is onze idee output groter dan de resources die we ter beschikking hebben  |
|
sjefke Oudgediende
Eikenhouten vaten  |
|
M-Cyclone Oudgediende
De ideeënbron is onuitputtelijk.  |
|
Mmore
Administrator
|
Mhm  Ik krijg er soms zelfs nachtmerries van. Kan je nagaan wat jullie mij eigenlijk indirect aandoen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
@Mmore: ik voelt mij niet aangesproken  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@Mmore: Wat voelen we ons schuldig.  |
|
Bolus Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 732
|
Dan stel je iemand anders aan als Administrator en ga je zelf op vakantie. Lekker je hoofd leegmaken.  |
|