|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Er zijn op youtube ook video's van Voogeltje.  Zoals een interview van tv.  |
|
Bolus Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 732
|
Link? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En Mmore heeft gelijk, als je met iemand afspreekt het liefst één van je ouders meenemen.  |
|
nietmeer
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Quote @WMR-kok:  Er zijn op youtube ook video's van Voogeltje.  Zoals een interview van tv.  Die heb ik ook nog gekeken laatst, is leuk idd  |
|
|
Ik heb geen zin om te zoeken. Daarom vraag ik om een link. Niet of hij link is.  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote: Het leuke van WMR vind ik de heerlijke anonimiteit achter de nicknames. @Grouse, Het écht leuke van WMR is dat die 'anonimiteit' maar tijdelijk is  er is hier een strengere 'sociale controle' als in menige woonwijk :a iedereen kent elkaar dus óók in 'real life'  |
|
|
Niet helemaal waar. Ik ken niemand van WMR IRL. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Relpa: Nee hoor. Als je dat om wat voor reden niet wilt dan kun je best anoniem blijven. Ik weet dat er een aantal WMR vrienden vlak bij me in de buurt wonen maar ik ken hun echte naam niet en ik weet ook niet hoe ze er uit zien. Dat vind ik tot nu toe nog prima. Ik zet van mezelf ook geen naam en foto in mijn PP. Misschien dat ik later besluit om een keer naar een bowling te gaan. Maar nu nog niet. |
|
sjefke Oudgediende
Net wat Relpa zegt, door een keer naar een bowling te zijn geweest kreeg ik in een keer een veel beter beeld van de leden die ik ontmoette daar, en zelfs goede vriendschappen door verkregen.. dit is een heel andere sociale groep dan een FB of iets anders... Mensen hebben echt iets met elkaar hier, en helpen elkaar met vragen of problemen..  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@WMR-kok: anders schrijf je over wat ik schrijf  |
|
sjefke Oudgediende
Zo??  Geintje..  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Grouse, ieder z'n meug maar het kán zóveel leuker zijn  zoals Geoff zegt  *waar is trouwens de film van # 14 gebleven ?  Ik heb kassie en Ser zien filmen maar geen beelden gezien*  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Here's Johnny!   |
|
nietmeer
|
Hai Johnny?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Is Thommetje weg? Toch niet door zijn vader aan z'n oren er vandaan gesleept?  |
|
sjefke Oudgediende
Whiteshade bijv. is in het echt een hele goede maat van me, een paar keer WMR laten zien, wil ook niet anders meer geloof ik  Het geheim is gewoon lekker jezelf durven en mógen zijn zonder anderen te kwetsen!! Hey Johnny!! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik hoop dat de referentie opgepikt is  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@sjefke: O, maar ik ben mezelf wel hoor. En kwetsen is niet mijn hobby  Een gepaste hoeveelheid (soms flauwe) humor spreekt me wel aan. Maar ik kan ook verschrikkelijk serieus zijn. Voor die dingen is het echter niet per se noodzakelijk de echte namen van de WMR leden te kennen. Ik kan me wel voorstellen dat anderen dat erg op prijs stellen.  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Maar ik heb dat ook, nog steeds, dus thommetje is niet de enige.  |
|
nietmeer
|
|
|