|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Mijn zoon was met schoolreisje in al die regen van vandaag  echt niet leuk  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Dat lijkt mij geen leuk schoolreisje.  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Kristel; oh wat balen zeg  is het steeds zulk lekker weer en dan juist nú een schoolreisje  Hier is het 's middags wel droog geweest, bij hem ook?? Hij zal wel teleurgesteld zijn  --- hmpf, volgende keer beter opletten  stuur ik net een soort sollicitatiebrief weg, kom ik er nú achter dat er een verkeerd jaartal op staat  er staat dat ik in juli 2011 wil beginnen, maar dat moet juli 2012 zijn  Dus maar gelijk nóg een mailtje erachteraan  Staat lekker professioneel  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
@Delenn: Dat zijn inderdaad minpunten  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn: Ooooooo, ik heb hem ook net verstuurd  , zal jaartal ook even checken  Ik zag dat het maasstad ANIO neuro zoekt  Alleen iets te vroeg  |
|
|
Iemand iets drinken?  *kruipt in de rol van barjuffer  * |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Delenn, duppert  |
|
Delenn
Oudgediende
@linctus: nou dankje @Stefsel: das wel dichterbij dan dordrecht  maar ik ben nog nooit in maasstad geweest, misschien vind ik het daar wel niet leuk Ik heb net óók nog een mail naar neuro dordrecht gestuurd of ik terug mag komen  dus nu gaat het hele zaakje rollen denk ik  Het enige wat ik nu nog zou kunnen regelen is huisarts coschap (speciële fase) maar daar heb ik lekker nu geen zin in  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Sophi-e-sticate: Ja lekker @Delenn: Gelukkig ben je niet aan het solliciteren voor secretaresse ofzo. Daarbij kun je ze wellicht weer winnen met andere sterke punten van jezelf. |
|
Delenn
Oudgediende
sophi: die rol is niet bedoelt om in te kruipen  @kpuc: duppert?  |
|
|
Kpuc: Hallo! Iets drinken? @linctus: Wat kan het wezen? @Delenn: Ik ben barjuffer.  Kijk maar op pagina 1, eerste reactie.  |
|
Delenn
Oudgediende
je was in het vorige café toch ook al barmadame?  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@Delenn: je bent er gewoon lekker vroeg bij.. en je bent voorbereid op 2012.. als het dan eventueel niet meer lukt  |
|
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Een koffietje graag Sophie Delenn, duppert, suffie, duffie  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn: Ik wacht tot ik over 3 weken in Maasstad ben, dan regel ik daar wel keuze co (als die arts er dan is), anders mail ik wel iemand. Eerst even mail van delft afwachten. Komt vast goed  Nu ga ik maar even verder studeren en slapen. Nog maar 1 dag en dan is het weekend  En al bijna geburtsdag   |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Delenn: Bij het woord barmadame krijg ik een "bijsmaak" dat weinig met drank te maken heeft  |
|
Delenn
Oudgediende
sophi: ook goed @heraux; maar het moet ook 2012 zijn. Je moet je als coassistent vroeg voorbereiden anders zijn de plekjes weg  Kpuc: ah  ik dacht van dumpert.nl  |
|
|
Kpuc: Aye aye.  *zet een kopje ouderwetschen troost  * @Stefsel: Bijna gefeliciteerd dan. @emmertje: Hoezo dat?  |
|
Delenn
Oudgediende
@emmertje: oh @Stefsel: komt goed  Wat wil je voor je verjaardag?  je geeft daar nooit atwoord op  en wat wil Jen?  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Stefsel: Geburtstag was de 29e toch pas? Dat duurt nog heeeeeel lang  |
|
Kpuc Oudgediende
Delenn, alles van de TMG is bij mij verboden Dankie Sophie  |
|
|
@emmertje: Maar hoezo heb je dan zulke "rare smaakjes" bij dat woord?  Kpuc: You're welcome.  |
|
Delenn
Oudgediende
TMG?
|
|
Kpuc Oudgediende
Emmertje, das wat anders dan een madame in een bordeel Telegraf Media Groep |
|