|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@emmertje: maar dat is toch al bijna @Delenn: Jen heeft sinds paar mnd nieuwe kamer met alles lime groen. Dus misschien daar iets leuks van. En ik had haar gevraagd wat ze wilde, maar ze antwoordde niet. Ik heb nog steeds geen idee  Ik heb toch alles al wat ik me kan bedenken  Wat zou ik nog nodig kunnen hebben? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Emmert, leg eens uit wat je bedoelde?  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Sophie: lees Kpuc's laatste reactie  edit...één na laatste @Stefsel: Je zou maar tot de 29e kruipend moeten voortbewegen... Dan zal ik je aanmoedigen met: "Het is al bijna de 29e"  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@stef: nu weer lime groen  Goed ik zal eens kijken  Even voor de zekerheid: ik zie dit als lime groen jij ook?  en over jou, daar heb ik dus niks aan  hmpf  |
|
|
Ik snap jullie geen van allen.  *gaat het café verven in Coco-Chanel-stippen  * |
|
Delenn
Oudgediende
sophi; barmadame volgens emmertje/kpuc =schaars geklede dame in een plek waar wel meer schaars geklede mensen vrouwen rondlopen en mannen veel geld betalen. Zo duidelijker? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja, lime groen is lime groen --> klik hierEn ja, wat zou ik nog nodig hebben dan? Ik kraak mijn hersens nog wel even, maar zou het niet weten. Ik ben een tevreden mens  |
|
|
@Delenn:   *grijpt emmertje bij zijn... -ahum- en gooit hem door het hele café  * |
|
Delenn
Oudgediende
ja ok, dan hebben we het over dezelfde kleur groen  ook geen boeken ofzo? of iets medisch??  sophi; wat zijn coco-chanel-stippen?  bedoel je polkadots ofzo?  sophi: kpuc/emmertje zei het  ik niet  ik leg alleen uit wat zij erachter zoeken, ik bedoelde gewoon barvrouw hoor  |
|
|
@Delenn: Schattige zwartwitte stippels!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: barjuffrouw - bartender - barmedewerkster ... niets mis mee verder  barmadame - en dan vooral dat "madame" erachter... Een madame is een vrouw die een bordeel runt |
|
Delenn
Oudgediende
polkadots dus  google kent coco chanel stippen niet  |
|
|
@emmertje: Lees mijn vorige-vorige post. Je bent bij je -ahum- gegrepen en door het café gesmeten.  |
|
Kpuc Oudgediende
Ieww, ineens zo een vette groene wie door de neus de strot in probeert te komen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
uuuuuuh, ja boeken, ik heb dat ene boek van die ANIOS chirurgie een paar mnd zelf gekocht en weet nu even geen leuk boek  En wat heb ik nog voor medische shit nodig? Wat heb ik nog niet? |
|
|
Kpuc: Ieeegh.  |
|
Delenn
Oudgediende
kpuc; too much information @Stefsel:  ik ga bankhangen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: Durf jij mij zomaar bij mijn -ahum- te grijpen?  *gaat braaf op een barkruk zitten*  |
|
Kpuc Oudgediende
Ah, Stefsel is van de lijn, Delenn ook, hopelijk nog niet gezien door Steffie  |
|
|
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: Ooooh.. pfoee... ik dacht dat je mijn hengsel bedoelde. Die heb ik nog langer nodig dan vandaag; anders kan men mij niet meer dragen  Maarre... ik ga naar de Lakenstraat  |
|
nietmeer
|
Goedenavond |
|
|
@emmertje: O.  Ik ga sjapen. Dag iedereen!  *gaat uitloggen* |
|