Nieuwe Poll: Pinksteren? |
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Er staat weer een nieuwe poll online, wat stem jij?
Lekker vrij Naar de kerk Afschaffen Pinksteren?
|
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Fijne dagen voor de mensen om naar keuze te gebruiken ofwel naar de kerk ofwel lekker vrij. (ofwel allebei  ) Niet afschaffen dus. |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
ja was moeilijk kiezen, kerk en of lekker vrij....
maar die dag extra was wel geweldig! |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik had nog naar de kerk gewild maar was te ziek! Maar ik ga sowieso voor de vrije dag!
|
|
nietmeer
|
ik ben deel van de 6% die afschaffen heeft gezegd. Omdat het een religieus feest is, waarvoor vrij zijn niet bepaald nodig is. Helemaal niet zelfs.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
afschaffen die handel  |
|
nietmeer
|
yeeeaaah, dank je ladekast   |
|
nietmeer
|
Rare jongens die Romeinen  kennen niet eens pinksteren  |
|
nietmeer
|
normaal gesproken ga ik met pinksteren naar de kerk..maar die heb ik maar overgeslagen en ben 2e pinksterdag naar de kerk geweest... Rob Favier kwam dus dan heb je gelijk een leuke kerkdienst. DEvH: nou...1e paasdag en 1e pinksterdag zijn altijd op zondag..daarbij als we alle religieuze feestdagen gaan afschaffen hebben we geen vrije dagen meer..en of je nou gelovig bent of niet...je wil toch vast wel een vrije dag  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik zou wel eens willen weten van degenen die voor "afschaffen" zijn, wat ze voor (on)gezelligs op 2e Pinksterdag gedaan hebben. -Houden jullie niet van zomaar een vrije dag? -Hebben jullie het die dag niet fijn gehad? Afschaffen zal overigens niet kunnen , want die dagen zitten vastgeroest in cao's.  |
|
deeese Erelid
 WMRindex: 2.776 OTindex: 1.242
|
Henze: dan houden we nog we nog koninginen dag over en eens in de 5 jaar 5mei. @ledi: de dagen die we vrij zijn zijn idd allemaal met een cristelijke achtergrond op 1 na. dan zullen pasen pinksteren en hemelvaart afvallen (3dagen per jaar) kerst (2 dagen soms maar 1 en heel soms geen) dus gaan we uit van 5dagen op jaar basis 2 kan ik er nog wel vervangen maar dan houdt het ook op. (1mei dag der arbeid en bevreidings dag weer elk jaar) maar al had ik graag nog het kopje feesten gezien heb nu dus maar vrijetijd ingedrukt |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Afschaffen dat gezeur met religieuze feestdagen! En als het even kan ook gelijk iedere vorm van religie afschaffen  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
ach, gun mensen hun religie  Dan genieten wij wel van de vrije dagen? |
|
Kpuc Oudgediende
Zolang als ik werk heb ik nooit het genot van vrije dagen wegens feesten mogen ervaren, ik mis t ook niet, totale onzin om verplicht vrij te geven omdat er ooit mafklappers waren wie een god hebben uitgevonden  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote DEvH: yeeeaaah, dank je ladekast   Liefje, vind jij het dan niet fijn, zo'n vrije dag?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Niets aan veranderen  Altijd lekker een extra dagje vrij  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
u riep  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Lekker dagje vrij   |
|
Violetje Oudgediende
|
ladekast waarom zouden we het afschaffen ?? vrije dag.. lekker hoor,,,
had jij ok kunnen hebben |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Kpuc Oudgediende
@Violetje: Een man met vrouw en kinderen heeft nooit vrij  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Alleen jammer dat het weer zo ruk was  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Gio, Pinksteren is altijd met butweer, daarom boeit t mij niet zo, nu ben ik vrij en de zon straalt over de aarde  |
|