|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
wel zo rustig als die er niet zijn.. zijn de kinderen ook veiliger |
|
nietmeer
|
Morgen lekker m'n nagels weer laten doen, dit keer met nail art  |
|
Bamboo Erelid
morgen karten...  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: jij gaat met zoon lief karten ja  en ik ga lekker m'n nagels laten doen  |
|
Bamboo Erelid
eens kijken of ik weer bijna 2x zoveel rondjes kan rijden in dezelfde tijd  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: denk het wel  hij gaat voor de tweede keer, zal hij wel weer tril armen overhouden  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik heb net mijn nagels gelakt  maar LessienElensar jij gaat t winnen, die van mij zijn gewoon rood of roze.. whatever, is er vrijdag toch al half af  |
|
Bamboo Erelid
 denk het wel.. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Bamboo: En je laat 'm niet eens een keertje winnen  |
|
nietmeer
|
Lisbeth-Salander: ik laat m'n nagels altijd doen  nagels zelf zijn al wel lang, maar laat er altijd nog acryl overheen doen, met een gekleurde tip  en nu morgen een keer nail art  |
|
Bamboo Erelid
Little Queen: Karten gaat op ronde tijden. Niet op aantal rondjes ofzo.. wie de snelste ronde rijdt wint... maarja, hij gaat voor de tweede keer, heeft een voertuigbeheersing van 0,1 en ik ga voor de tienduizendste keer ofzo..  over een jaartje of 2 a 3 dan wint ie op zijn sloffen van me als hij er aanleg voor heeft.. hij weegt nog niet de helft van wat ik weeg  en gewicht is bij het karten erg belangrijk. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Bamboo: Gewoon heel erg traag rijden  Misschien dat het dan lukt  |
|
Bamboo Erelid
Little Queen: Dan val ik in slaap in het kartje  d'r moet wel gang inzitten.. laat hem maar kijken en leren... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
LessienElensar: ben benieuwd  allemaal in t nieuw, ik ga morgen naar de kapper  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Bamboo: Dat karten is toch meer een leuk spelletje voor opgeschoten pubertjes?  |
|
Bamboo Erelid
Lisbeth-Salander: Ik vrijdagavond @emmertje: mwah.. ik mag het graag doen. |
|
nietmeer
|
Lisbeth-Salander: Ik ga even niet meer naar de kapper, wil het weer wat laten groeien  heb het altijd redelijk kort. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik heb alleen een keer in zo'n kinderkart ding gezeten in Assen  Verder nooit  Maar nu mag ik lekker rondscheuren in een auto  |
|
Bamboo Erelid
En ik wil het nog korter.... hmmm.. ik doe vrijdag wel schone sokken aan.. heb ik ook wat "nieuws" |
|
Bamboo Erelid
Quote Little Queen: Ik heb alleen een keer in zo'n kinderkart ding gezeten in Assen  Verder nooit  Maar nu mag ik lekker rondscheuren in een auto  Hmm.. Als ik auto ga rijden zoals ik kart dan heb ik niet lang een rijbewijs meer... en moet ik iedere maand nieuwe banden onder de auto laten zetten. Daar gaat de leasemaatschappij dan vast weer over zeuren  De auto leent zich er wel voor  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik rijd toch liever in, bijvoorbeeld, een BMW dan een kart. Nog beter is natuurlijk een Ford, want dat is net zoveel auto voor de helft van het geld  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Bamboo: Wat voor 'n bak heb je dan  |
|
Bamboo Erelid
@emmertje: Dat ben ik niet met je eens, maar da's een kwestie van smaak.. een ford is een voorwielaandrijver=foute boel en een BMW is een achterwiel aandrijver=goed.. Little Queen:  2 BMW's dus.. een jonge 118d van bijna een jaartje oud van het werk en een rijpe youngtimer dame BMW 520i Touring... zie mijn PP voor plaatjes.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Bamboo: *Gaat even op je PP kijken* Hmm ik heb geen geld voor 'n eigen autootje  |
|