|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@MIADIA: Alles. @ladekast: Pestneus.  Alev: Vreselijk hè.  LessienElensar: Jawel, maar hamburgers zijn echt niet goed. @MIADIA: Doei!  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Sophi-e-sticate: echt niet  lessie, maar dan zal het toch wel drukker zijn dan normaal in de vakantieperiode  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Hamburgers zijn helemaal niet zo slecht als je denkt, je moet ze alleen niet iedere dag eten @ladekast: waarschijnlijk wel ja  |
|
|
@ladekast: Echt wel  LessienElensar: Maar ze zitten stampvol cholesterol en andere... dingen.  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Jij denkt dat alles qua vlees slecht is, maar vlees heb je nodig. Zeker voor je vitamine B12, dat haal je hoofdzakelijk uit rundervlees  Mager rundervlees of gehakt valt het best wel bij mee...varkensvlees zit meer vet in. |
|
ladekast Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: echt niet  LessienElensar: sja ach, ik heb geen haast  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Maareh, het is zo onderhand tijd voor een smikkel, ik ga voor oerbrood met Zeeuws spek en vers knijnevoer om de maag wat op te leuken  Straks een kom stevige kippesoep, mwah, niet verkeerd  |
|
|
LessienElensar: O. En heeft vis dat allemaal ook? @ladekast: Oh jawel  Kpuc: Eet smikkelig  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Wij eten gebakken aardappeltjes, met sla, waar een eitje en tonijn door gaat  In vis zit geen vitamine B12  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
|
LessienElensar: O, dan had die zalm niet in huis hoeven worden gehaald.  Doeg LessienElensar! @ladekast: jawel  Ik ga. Doei!  |
|
ladekast Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: doei doeg  echt niet  |
|
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: echt niet  |
|
nietmeer
|
Ik wil meer ijs...  En ik heb zin in lekker avondeten... We eten echt helemaal niet lekker, nu m'n vader eventjes weg is (Over 1 week ofzo is ie weer terug.) |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Zooo het koetje ligt te spartelen in de pan  |
|
|
Aaargh...  Alev: Neem er nog één dan. @Bamboo: Dat is zo zielig!!!  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Neen, ik mag niet gaan overdrijven  |
|
|
Verhuis naar je ijskast dan.  *propt Alev in de ijskast  en plakt er een bordje "Home Sweet Home" op  * Ik ga offline. Doehoeg!  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Bye...  |
|
Kpuc Oudgediende
Change of plan, kipkluiven aan de stoof met veel ui en knof en appies in de schil  En het losse knijnevoer natuurlijk  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Klinkt lekker  |
|
Kpuc Oudgediende
Alles puur, alleen bij de appies een klont roomboter  en de kipkluiven zijn uiteraard in net zo een klont, wat groter dan, en Hertig Jan aan het pruttelen  |
|
|
Appies  *schilt een appel, smijt 'm in de blender, vilt een kiwi, smijt 't erbij, mixt en eet*  |
|