|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Sophi-e-sticate: nou nou het schilletje moest van de appel af?  |
|
nietmeer
|
@Hisoka: In de schil (of net eronder, weet niet meer) zitten de meeste vitaminnes van de appel  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@Hisoka: Ja, vanwege al die ellendige bestrijdingsmiddelen.  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: It's too late... Het zit ook IN de appel (ofzo iets.) Je kunt 't 2 uur in de chloor laten liggen, maar die stuff blijft erin. Heb ik gehoord. (Maar die mensen zijn Panisch, dus geniet van je appeltje  ) |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Jij bent wel erg panisch qua groenten en vlees betreft zeg  Verbouw je ook je eigen groenten dan??? En dat voor iemand van 12 jaar  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Sophi-e-sticate: Koetje in de pan is net zo zielig als visje in de pan. Of blaadje sla op je bord. Zoals ik vandaag al eerder zei tegen Kpuc, de natuur is wreed. Eten en gegeten worden. Zo gaat het nou eenmaal. Als ik niet eet ga ik dood en ben ik weer voer voor anderen. Elton John bezong het ooit mooi voor de Lion King. "The Circle of Life"  |
|
nietmeer
|
En wat dacht je van Bamboo-spruitjes  |
|
|
Alev:  En dat allemaal om de vliegen weg te houden.  Quote LessienElensar: Sophi-e-sticate: Jij bent wel erg panisch qua groenten en vlees betreft zeg  Geheel vermijden kun je het niet, maar wat zou ik willen dat het kon.  Quote LessienElensar: Verbouw je ook je eigen groenten dan??? Zou ik wel willen maar dat gaat niet... in een vinexwijk.  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Ja  Maar het kan ook gewone grote bullshit zijn. Krijg allerlei stuff van panische mensen te horen  |
|
|
Quote LessienElensar: En dat voor iemand van 12 jaar  Bijna 13.  Quote @Bamboo: Sophi-e-sticate: Koetje in de pan is net zo zielig als visje in de pan. Of blaadje sla op je bord. Zoals ik vandaag al eerder zei tegen Kpuc, de natuur is wreed. Eten en gegeten worden. Zo gaat het nou eenmaal. Als ik niet eet ga ik dood en ben ik weer voer voor anderen. Elton John bezong het ooit mooi voor de Lion King. "The Circle of Life"  Zielig vind ik het toch.  Sla heeft geen idee dat het geoogst wordt, maar dieren maken slachting mee.  Quote @Opa Zot: En wat dacht je van Bamboo-spruitjes  En Zottenselderij  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Dus jij gaat later op een boerderij wonen en je eigen groenten verbouwen  |
|
nietmeer
|
De mens is van origine een alles eter en heeft vlees nodig voor de nodige vitaminen. Dat je vegetariër bent of kunt worden is alleen maar een luxe probleem. Oeps  DP  |
|
|
LessienElensar: Wie weet, misschien wel ja.  |
|
Bamboo Erelid
Quote Opa Zot: En wat dacht je van Bamboo-spruitjes  Die zijn ook erg lekker  Sophi-e-sticate: Weet je wel zeker dat groentes geen gevoel hebben? |
|
nietmeer
|
Wat dacht je van... Watermeloenen?  |
|
|
Ik ga (vleesloos) eten. Doei!  |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
Eet smakelijk  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kaperhoentjes, het is hier net of ik aan de Costa del Vecht zit  Zonnetje op de snoet, windje over de knoken, een tevreden poezel op tafel  Uhm, dat laatste, wacht even, moven Poek, geen haren in de pc  |
|
Groenedaeler Senior lid WMRindex: 43 OTindex: 921 Wnplts: Anna Paulo T |
ook allemaal eetze, ik gaat nu pas eten... Singning off
*Zwaait* |
|
nietmeer
|
Vreet smakelijk  |
|
Bamboo Erelid
Het zit er hier alweer in voor vandaag... Alhoewel Laatje zometeen, herstel NU binnenkomt met iets van voor bij de koffie  .. de Nespresso moet maar even aangezet worden.. |
|
nietmeer
|
veel biefstukken smakelijk  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hoi hoi |
|
Bamboo Erelid
Een soort van kleine aarbeientaartjes  ze waren lekker. Laatje is goed bezig.. |
|