|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote LessienElensar: pearlypuck: Ben ik van Bamboo wel gewend  Wat????? |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Dat taalgebruik wat er af en toe uit komt   |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
pearlypuck: schuifgevalletje ?  ik kan me er geen voorstelling bij maken @Bamboo: zeur niet, wie werkt er nou ? Jij of ik ?  |
|
Bamboo Erelid
LessienElensar: Oh.. ik neem nooit vleeswaren in de mond die niet ook met regelmaat in de hand heb.. En ik ben welbespraakt, netjes, welgemanierd etc. etc. @ladekast: Ik vandaag niet.. |
|
nietmeer
|
@ladekast: Geeft niks, zolang alles maar gladjes verloopt!!  Hèhè, er zijn me inmiddels weer een heule hoop dingen duidelijk geworden   |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Zoals? de gleufjes en stekkertjes, staartjes en andere aanhangsels van muizen? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kassie vermaakt zich prima in een gekoeld kot Hmm, Gümüs is op vakantie, dat wordt tijdelijk een andere groentevogel opsnorren  |
|
nietmeer
|
Ik moet arts worden |
|
Bamboo Erelid
Quote Kpuc: Kassie vermaakt zich prima in een gekoeld kot Hmm, Gümüs is op vakantie, dat wordt tijdelijk een andere groentevogel opsnorren  Da's wel weer een rare vogelsoort hoor. Kan die de pan in of gewoon meteen de slaschaal in.. Banaal: Dat lijkt me niet verstandig als ik zo naar je laptop heb gekeken. |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Volgens Relpa waren het stekertjes waarmee ik in gaatjes moest prikken... en toen ben ik maar even offline gegaan  Kpuc: de groentenboer zit even in z'n vaderland?  |
|
nietmeer
|
Nee maar er was een meiske flauw gevallen op het station en een zo'n vent al meteen de ambulance bellen enzo. Ik vroeg aan dat meisje of ze vandaag al gegeten had, zei ze nee. Dus ik maar tegen die vent gezegd dat er geen ambulance nodig is  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Kom, daar kan jij toch wel tegen?? Banaal: Dokter in spe  |
|
Kpuc Oudgediende
Goeiemorgen Banaal, en gelijk heb je, beetje zorgen dat ze ook wat gaat vreten  En drinken, geen bier Ik denk t wel Pearly, maar rond half volgende maand zijn ze weer los Bro, ligt eraan welke soort groente je pakt  Die wie ik bedoel is voor vandaag in de pan, en die van gister gaat los van het mes  |
|
Bamboo Erelid
Ik heb eigenlijk wel weer trek in een simpele sashimi van rauwe tonijn met een drupje soja... |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Moet je even naar Walburg rijden en gaan halen  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Banaal: toch raar van die bevolkingsgroepen die niet eten |
|
Bamboo Erelid
volgende keer... ga nu eerst even een evacuatie op touw zetten. |
|
Kpuc Oudgediende
Tonijntje, hm, jawel, te lekker, ik geef toe, vleesch en visch is gewoon onderdeel van ons vreten Wanneer wordt het eenkindsbeleid wereldwijd verplicht ingevoerd?  |
|
Bamboo Erelid
Kpuc: De natuur komt zelf wel weer met een oplossing tegen de overbevolking van de planeet. (nieuwe vormen van aids, pest, tyfus en andere oude ziektes) |
|
nietmeer
|
Zo...het eten voor vanavond alvast besteld via Thuisbezorgd.nl   |
|
Kpuc Oudgediende
 De oude ziektes zijn dan interessant, met wat mazzel muteren ze in het verse klimaat Hm, wat gaan jullie smikkelen dan? Ik hou t op appies, groene asperges en een lappie Moohhh, met biefstukjus  |
|
Bamboo Erelid
Vlees, appies, kaas en groentjes.. in de vorm van een kapsalon  zolang d'r maar geen haar in zit... Jannick schijnt dat lekker te vinden.. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
tis toch best redelijk drukjes  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
zoals mensen die door de hitte worden drooggekookt zoals ik hier... *hoopt dat airco op kantoor snel gefixt wordt* |
|
Bamboo Erelid
Kpuc: Ben een digitaal boek aan het lezen over de genezing van aids en de terugkeer van maids.. Enige verschil is dat maids alleen vrouwen treft en dus de totale wereldbevolking ontdoet van vrouwen. Veel verder ben ik nog niet. Aangezien de schrijver het per hoofdstuk vrijgeeft met onregelmatige intervallen..  |
|