|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
@ladekast: minder concurrentie  Je gaat toch sneller ergens naar binnen waar het niet naar paard meurt  |
|
nietmeer
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
welke kant gaan we nu op ?  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Links toch??? Of wil je liever rechts af  |
|
nietmeer
|
@yes_my_dear: "Ze" hebben het al twee dagen over spleten en spleetjes, maar dat is noooooit uit mijn mond gekomen hoor @ladekast @Lessien: bij Hoevelaken linksaf dan maar?  |
|
nietmeer
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
@Pearlypuck: ik had de verkeerde naam haha, is al veranderd  Banaal: doe niet zo banaal  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote pearlypuck: Lessien: bij Hoevelaken linksaf dan maar?  Dan zit je in Amersfoort  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote pearlypuck: Lessien: bij Hoevelaken linksaf dan maar?  Dan zit je in Amersfoort  en daar is geen spleet reet te beleven  |
|
nietmeer
|
@yes_my_dear: neem nog een borrel of een pretsigaret, want ik ben PP dus écht niet!! @Bamboo: gaan we toch rechtsaf??  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Wat moeten jullie dan in Amersfoort... ga dan naar Aalten, dat is bij Arnhem rechts en dan bij doetinchem weer rechts en dan bij varsseveld rechts... Lijkt me behoorlijk rechts, terwijl ik zelf toch meer links gericht ben  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: jij begon met je vunzige blog  Banaal: 'strak' plan  ik dacht meer aan rechtdoor, niet afslaan  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Pearlypuck: is zover mogelijk veranderd Maar die pretsigaret neem ik graag van je aan... borrel hoeft niet zo nodig  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Nietus! Noem mij 1 (één) onvertogen woord uit mijn blog  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: muis en staartjes  |
|
nietmeer
|
Maar het zijn Relpa, Kpuc, de Stoor en Bamboo die mij op het slechte pad brengen   |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: en nu snel een ander de schuld geven  |
|
nietmeer
|
Welnee joh!! Ik heb alleen maar een sneetje (zie mijn ava) ... ik heb nooit het woord spleetje in de mond genomen |
|
nietmeer
|
Volgens buienradar is het hier over een half uur tot kwartier hier niet meer droog  |
|
yes_my_dear Oudgediende
En wat zegt de buienradar over de Achterhoek? Want ik heb net mn shirt hier uitgetrokken.. Het is hierbinnen verdorie 29°C... pffff En da's binnen op kantoor met airco  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: wat zegt buienradar over Giulianova-Italië??  Kan wel een buitje gebruiken  |
|
nietmeer
|
@yes_my_dear: Achterhoek komt ook aardig wat overheen  donkerblauwe tot rode delen  pearlypuck: kan ik even zo snel niet zien  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Oei rood is onweer? Dat is niet zo mooi :'( |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote pearlypuck: Welnee joh!! Ik heb alleen maar een sneetje (zie mijn ava) ... ik heb nooit het woord spleetje in de mond genomen nu doe je het weer  |
|