|
nietmeer
|
Zucht... het gaat weer eens helemaal nergens over hier: kippen, conditioner, Johnny, roodharigen, vriezers, rietzeilen... Is het raar dat mensen probleempjes krijgen bij het frequent bezoeken van sites zoals wmr ?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Waar is Flim Flam  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
wie?  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote FrankB: @Bamboo: zeilen met of zonder regen, in zon valkje(of wat is dat voor ding), word ge toch nat  Daar weet ik alles van.... Het pikmeer, de wijde Ee.., Sneekermeer.. Ik heb de friese wereldzeeen bevaren.. |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: Zucht... het gaat weer eens helemaal nergens over hier: kippen, conditioner, Johnny, roodharigen, vriezers, rietzeilen... Is het raar dat mensen probleempjes krijgen bij het frequent bezoeken van sites zoals wmr ?  *  tok tok*-) |
|
FrankB Oudgediende
|
die heb ik inderdaad ook gehad, zo rondom grou, daar ben ik een weekie geweest, was nice, zou zo wel een keer terug willen  helaas mijn ouders niet  en mn vrienden ook niet  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Waar is Flim Flam  En jij maakt het alleen maar erger!!  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote @Bamboo: Quote pearlypuck: Zucht... het gaat weer eens helemaal nergens over hier: kippen, conditioner, Johnny, roodharigen, vriezers, rietzeilen... Is het raar dat mensen probleempjes krijgen bij het frequent bezoeken van sites zoals wmr ?  *  tok tok*-)  |
|
Bamboo Erelid
FrankB: Da's mooi K dan  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Quote: Ik heb de friese wereldzeeen bevaren.. Ik wist niet dat Lessien Friesin was  |
|
FrankB Oudgediende
|
ach, ik ben nog jong  , dus ik kom daar vast nog wel eens  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: @Bamboo: Quote: Ik heb de friese wereldzeeen bevaren.. Ik wist niet dat Lessien Friesin was  Dat was voor onze tijd samen Pearly  |
|
nietmeer
|
Goedemiddag mensjes  |
|
Bamboo Erelid
Quote FrankB: ach, ik ben nog jong  , dus ik kom daar vast nog wel eens  Tuurlijk... ennuh  het is overigens beter om daarheen te gaan zonder ouders.. |
|
Bamboo Erelid
Alev:   Vela@ |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Let op, nu komt Alev erbij en wordt het nog veeeeel leuker!!  Ciao, Alev  Hoe gaat het?? @Bamboo: zeeën aan water(en) in Nederland...toch??  |
|
FrankB Oudgediende
|
hoi Alev @Bamboo: ja, maar om nou alleen te gaan gaat me ook wat ver xD |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Bamboo: óbmaB  pearlypuck: Ik weet niet wat jij onder het begrip leuk verstaat...  Hello  FrankB: Hela  |
|
FrankB Oudgediende
|
Alev: hoe is het?   |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Quote pearlypuck: Zucht... het gaat weer eens helemaal nergens over hier: kippen, conditioner, Johnny, roodharigen, vriezers, rietzeilen... Is het raar dat mensen probleempjes krijgen bij het frequent bezoeken van sites zoals wmr ?  Soms heb ik wel een beetje moeite het allemaal te volgen ja... Quote @Bamboo: Tuurlijk... ennuh  het is overigens beter om daarheen te gaan zonder ouders.. heen gaan zonder ouders, geen punt, maar ik kom ze daar toch wel tegen hoor  |
|
FrankB Oudgediende
|
@MIADIA: ik niet, hoop ik  maarja xd |
|
nietmeer
|
LessienElensar: In Rotterdam kan je ook heul leuk varen toch? Alev: Gewoon, 't is gezellig als je erbij bent!!  Ik zie FrankB!!! Die me altijd doet denken aan iets crimineels, met die naam  Ciao Frank!!  |
|
nietmeer
|
FrankB: Hoe is wat? De hond? Die heb ik niet...  Nja, met mij gaat het wel redelijk  |
|