|
nietmeer
|
Alev: Best aardig toch? Is het daar trouwens ook nog steeds zo heet?? FrankB: wel je eigen reparatie-kit meenemen dan hè??  Kpuc: Giulianova is de mooiste naam ever!! Je moet het alleen wél goed uitspreken  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
rolletje ducktape =D |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dzjoelianova toch? |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
en ligt dan de klemtoon op de a of op de o Kpuccie  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Nog heter dan de hell  FrankB: Ducttape is silver  |
|
nietmeer
|
Net zoiets als in het engels: gee en dan idd de klemtoon op de o van "nova"  Alev: gelukkig hebben wij vandaag een beetje wind en misschien morgen regen!!!  |
|
Kpuc Oudgediende
Woeiii  Bijna geslaagd voor mijn Italiaans  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ik hou van de herfst...  Kpuc: Woeii, gefeliciteerd?  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Pearlypuck: Een waterfiets is briljant met een koelboxje gevuld met koele vino of pivo. |
|
nietmeer
|
Kpuc: Schiet lekker op zo; je weet iig waar je naartoe moet!! @Bamboo: pivo heet hier gewoon birra  en die is hier niet te bochelen  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Lekker, ik krijg net een mailtje dat mijn mentor voor Havo 4 én 5 meneer van Pijpen heet  |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: Kpuc: Schiet lekker op zo; je weet iig waar je naartoe moet!! @Bamboo: pivo heet hier gewoon birra  en die is hier niet te bochelen  Dan doen we het met een fris wit wijntje... |
|
Bamboo Erelid
Quote @Kameleon: Lekker, ik krijg net een mailtje dat mijn mentor voor Havo 4 én 5 meneer van Pijpen heet   Dan weet je wat je moet doen voor een goed cijfer  |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Ik word bang  |
|
Kpuc Oudgediende
Alev  Hoestie mops? Bro, voor de wateren waar we ons in gaan begeven heb je een beste waterfiets nodig, misschien dat de kiel als voorraadtank voor wat Hertog Jan ter smokkelwaar kan dienen? Komt beft Pearly, de TomTom op nul en de blik op de einder  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Ik dacht dat jij je haar aan het conditioneren was  Heb jij weer: In welk lokaal is de les van Pijpen?? @Bamboo: Joseetjes kunnen ze hier ook goed hoor  btw, reactie op Kammie: |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Oh gut...  Kpuc: Met mij gaat het wel goedjes, dankje  |
|
Kameleon Oudgediende
Pearlypuck: ik krijg ook economie van hem, en de les is in een economielokaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
pearlypuck:  Is het niet Giulianuova |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Kpuc: daar is "Slepen" voor uitgevonden, toch?  2 waterfietsen met mensen, met 1 roeiboot vol HJ?  |
|
Kpuc Oudgediende
Economisch pijpen, olympische sport?  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Quote: Komt beft Pearly Je gebit, mopsko... je gebit @WMR-kok: nee, die u zit er niet in en wordt dus ook niet uitgesproken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Bamboo Erelid
@Kameleon: Jij hebt een vies hoofd.. vooral de naam goed uitspreken en geen flauwe woordgrapjes erover maken.. @PearlyPuck:  da's ook goei poep spul. Kpuc: Beter italiaans bier. Dat schijnt niet binnen te houden te zijn. Anders kapseizen we zo. Zo'n kieltje HJ hebben we na 5x trappen al leeg.. |
|
Kpuc Oudgediende
pearlypuck: Komt door t flossen  |
|