|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
zo stom ben ik zelfs niet.. gelukkig hebben we tegenwoordig USBdvdspelers, dat werkt ook wel  en anders maar downloaden hoor, als je toch film wil kijken  bamboo, hij pakt mijn DVdspeler niet, maar de rest van de drivers heb ik netjes op CD staan, een volledige autorun installer met auto-updater  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
FrankB:  Precies.  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
hee bamboe!
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
FrankB: da's wel een bijzonder vage dvd speler  zeker een SATA modelletje |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik-moet-nog-zoveel werk verzetten  en ik begin er gewoon telkens niet aan   |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Bamboo Erelid
Lisbeth-Salander: Eerst een bakkie koffie! *zet kopje koffie neer*.. |
|
FrankB Oudgediende
|
eerst een bakkie koffie voor ik aan de koffie ga, en dan ga ik aan t werk  |
|
Bamboo Erelid
Quote FrankB: @Bamboo: neuh, IDE, nog steeds =D Oh.. die zou het toch wel gewoon moeten doen.. tenzij natuurlijk de jumpertjes niet goed staan...  |
|
FrankB Oudgediende
|
uhm, jumpers? hoe moeten die staan dan?  hij deed het ooit wel, maar heb er nooit aangezeten |
|
Kameleon Oudgediende
FrankB: Je moet de jumpers goed hebben staan én de kabel ook.  Master -> Verste uiteinde van de IDE kabel Slave -> Andere uiteinde van de kabel.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
zal straks eens kijken, bijna klaar met branden zo te zien  |
|
Bamboo Erelid
Lisbeth-Salander: Oh dan ben je al goed op dreef @Kameleon: uh... met de master slave jumper maakt dat juist niet uit. Dat maakt alleen uit als je de jumpers op CS (Cable Select) hebt staan. Ohja, het ene uiteinde zit op een drive en het andere uiteinde op je MoBo  en de middelste is dan slave in een CS opstelling.. En tot zover deze les over IDE drive opstellingen  |
|
FrankB Oudgediende
|
uh, ja, maar ik kan niet zien hoe de jumper nu staat, geloof ik, zonder mn kast te openen  eens kijken hoe ik dt ga doen  |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Dat maakte bij mij wel uit  |
|
Bamboo Erelid
Quote FrankB: uh, ja, maar ik kan niet zien hoe de jumper nu staat, geloof ik, zonder mn kast te openen  eens kijken hoe ik dt ga doen  Klopt.. daarvoor moet de hele boel open  Ik kan nog wel een lesje installatie MFM of RLL controlled harddrives geven  |
|
Bamboo Erelid
Quote @Kameleon: Bamboo: Dat maakte bij mij wel uit  Kan... dan ligt het aan de kabel  vage troep eigenlijk allemaal... lang leve SCSI.. lekker simpel... |
|
FrankB Oudgediende
|
doe mij maar gewoon SATA, veel makkelijker  |
|
Kameleon Oudgediende
FrankB: Precies, mijn moederbord heeft HDD op Sata, ik heb geen drivers nodig, echt heerlijk  |
|
nietmeer
|
Hoi. |
|
FrankB Oudgediende
|
mijn HDD is ook sata, maar mn DVDspeler niet  anyway, ik ben een poging doen =D |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Pearlypuck: Hoi!   Ik ook, als het zo doorgaat. Sowieso kwam ik vragen om een schop onder mijn kont, ik moet hoognodig het huishouden doen want morgen en overmorgen hebben we hoog bezoek! |
|