|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Mikke: hee mikke  ga es waat aan het huishouden doen joh!  hoog bezoek moet op een laag stoeletje zitten  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
pearlypuck:   Goedemorgen... les is over hoor ...  Mikke: Goedemorgen... |
|
nietmeer
|
Heey @MIADIA! Ja ik moet echt nodig wat doen he Hoog bezoek mag op de bank slapen, tenzij hij liever het luchtbed heeft  |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Hoi grote-me, hoe ist met mini-me?  Mikke: krijg je de koningin op bezoek dan?? @Bamboo: Gelukkig maar... snapte niks van die jumpertjes @Kameleon: neefje   |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
pearlypuck: ik ga naar Italia op vakantie, als alles goed gaat  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Goeiemorgen  @Pearlypuck: Nee, hoger bezoek!  |
|
nietmeer
|
Ops Lisbeth-Salander:  had je over het hoofd gezien  Mwah, 't is wat minder warm nu, ong. 35° ... waar ga je precies naar toe? @Kameleon: Ik ben aan het proberen te multitasken  met slécht resultaat  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik wil vakantie !!!!!!!!!!!!!  |
|
Kameleon Oudgediende
PP: Je gaat toch niet zeggen dat je als vrouw niet kunt multitasken?  |
|
Bamboo Erelid
Quote @ladekast: ik wil vakantie !!!!!!!!!!!!!  Ik heb het... |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
nietmeer
|
@ladekast: Ciao, amore mio!!   Wanneer mag je?? @Kameleon: Als het om pasta die exact, precies, minitieus "al dente" moet zijn? Nee  Mikke: Komt Rutte bij jou koffie drinken dan??  |
|
Kameleon Oudgediende
Ik wil dat het donderdag is.  PP: Oeps, dat is wel lastig ja  |
|
Bamboo Erelid
Da's het kastje die het laatje verwijt dat ie bruin ziet  Mikke: Al klaar? Pearlypuck: single tasking gaat meestal beter Lisbeth-Salander: *tikkie* |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Komop, das toch geen hoog bezoek! @Bamboo: De kamer is geveegd, nu nog stofzuigen en dweilen, dan de gang stofzuigen en dweilen, dan afwassen, keuken stofzuigen en dweilen, nog wat met de was aankloten (opvouwen enzo), dan de slaapkamer opruimen, stofzuigen en dweilen en dan ben ik wel zo ongeveer klaar  |
|
nietmeer
|
Ik wil dat het vrijdag is en ik wil dat iedereen vakantie heeft en ik wil een paar jaartjes jonger worden en ik wil een klein beetje meer geld hebben en ik wil dat mijn moeder weer beter wordt en ik wil ....  Mikke: oookeeee, gaan we d'r een raadseltje van maken? De schoonfamilie!!  Dat vind ik altijd een reden tot "grote schoonmaak"  |
|
Kameleon Oudgediende
*wil naar DEvH*  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Kom op, wees een "man" ... nog 3 nachtjes slapen!!  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
pearlypuck: Cattolica @Bamboo: *tokkie*  |
|
Kameleon Oudgediende
PP: Joah, is voor jou makkelijk gezegd.  Ik zit hier te stuiteren..  |
|
nietmeer
|
Lisbeth-Salander: Oh, da's vlakbij!!  Je zit iig aan de "goeie" kant van de laars  Oeh, er loopt weer een enge meneer door onze velden  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
pearlypuck: hoe vlakbij??  |
|
nietmeer
|
Pearlypuck: Voor de schoonfamilie maak ik niet schoon  |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: Lisbeth-Salander: Oh, da's vlakbij!!  Je zit iig aan de "goeie" kant van de laars  Oeh, er loopt weer een enge meneer door onze velden  Had je nou maar een Kpuc in de mand liggen he  |
|