|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
nee, eigenlijk is eht gedownload op school  krijg eind dit jaar pas een fijne verbinding  |
|
nietmeer
|
F-ing eng als mensen thuis aan je haren gaan zitten, omdat je haren lang zijn... FUCK, laat mij! xD |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote FrankB: nee, eigenlijk is eht gedownload op school  krijg eind dit jaar pas een fijne verbinding  Dan doe je tenminste wat nuttigs op school  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: F-ing eng als mensen thuis aan je haren gaan zitten, omdat je haren lang zijn... FUCK, laat mij! xD Hoe lang is lang? En wie zit eraan? |
|
nietmeer
|
@Bamboo: M'n haren komen net boven m'n kont. En iedereen die ziet hoe lang mijn haar is zit eraan  |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Bamboo: ja, hoe zit dat? Bij mij zaten mensen altijd aan mn bril... kijken hoe die hen stond... maar dan zie IK toch niks meer als jullie hem op hebben... Alev: ja dat lijkt me erg irritant! |
|
Bamboo Erelid
Hmm.. ik zou dat stuk hout van gisteren erbij pakken  *klats* zo op de vingertjes.. |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Bamboo: maar dan botst ze zichzelf misschien voor d'r achterste  |
|
Bamboo Erelid
Quote @MIADIA: @Bamboo: ja, hoe zit dat? Bij mij zaten mensen altijd aan mn bril... kijken hoe die hen stond... maar dan zie IK toch niks meer als jullie hem op hebben... Alev: ja dat lijkt me erg irritant! Hoe zit wat??? Mijn bril zit wel goed geloof ik hoor... |
|
FrankB Oudgediende
|
@MIADIA: dat ken ik  zonder even te vragen afnemen, en zonder beleid terugzetten  Alev: irritant  |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Dat ken ik... In de klas zaten ze ook steeds aan de bril van zo'n joch. En 't is f-ing irritant xD Alsof je ineens het recht hebt om aan mij te zitten als ik lang haar heb  |
|
MIADIA Oudgediende
|
Alev: ja raar is dat als mensen zich rechten toe-eigenen... Ik ben al gewaarschuwd dat mensen ws over een paar weken allemaal spontaan aan mijn buik willen zitten (nu 7 mnd zwanger) dat lijkt me ook eng  |
|
Bamboo Erelid
De eerste die ongevraagd aan mijn bril begint te frunniken heeft een bezoekje aan de gipskamer nodig..  |
|
MIADIA Oudgediende
|
|
|
Bamboo Erelid
Quote @MIADIA: Alev: ja raar is dat als mensen zich rechten toe-eigenen... Ik ben al gewaarschuwd dat mensen ws over een paar weken allemaal spontaan aan mijn buik willen zitten (nu 7 mnd zwanger) dat lijkt me ook eng  De mensen bij de gipskamer zijn geduldig hoor  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*pakt de tondeuse en fikst probleem met lang haar* |
|
Bamboo Erelid
Afhankelijk van mijn antwoord. Nee is bij mij gewoon nee en dat wordt geen ja of misschien (dit tot droevenis van mijn zoon soms).. |
|
Bamboo Erelid
Quote Kpuc: *pakt de tondeuse en fikst probleem met lang haar* Woh   puccie.. wat doe je nou... Alev was zo trots op d'r lange haren. |
|
nietmeer
|
Kpuc: @MIADIA: Dan moet je zeggen "Als je je hand wilt houden, dan is het niet slim om aan m'n buil te zitten." Of keihard lachen en zeggen "Dat kietelt"  |
|
FrankB Oudgediende
|
Kpuc  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Oeps, sorry, ik dacht dat je er van af wou  |
|
MIADIA Oudgediende
|
Quote @Bamboo: Quote Kpuc: *pakt de tondeuse en fikst probleem met lang haar* Woh   puccie.. wat doe je nou... Alev was zo trots op d'r lange haren. maar er wordt nu niet meer aan gefrunnikt! *aait Alev over dr kale bolletje* Quote Alev: @MIADIA: Dan moet je zeggen "Als je je hand wilt houden, dan is het niet slim om aan m'n buil te zitten." Of keihard lachen en zeggen "Dat kietelt"  ja...  neig toch meer naar ros voor de harses...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Alev: @Bamboo: M'n haren komen net boven m'n kont. En iedereen die ziet hoe lang mijn haar is zit eraan  Onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen met lang haar seks willen hebben, bewust of onbewust.   Daarom wilt iedereen aan je haar zitten.   Goedemiddag allemaal     |
|
MIADIA Oudgediende
|
@WMR-kok:  hallo bijna weer tijd om naar huis te gaan diepvriespizza here I come  |
|