|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Kokie  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@WMR-kok: D'r is ook nog zoiets als fatsoen. Je gaat niet ongevraagd aan iemand frunniken.. lekkere teringbende zou dat geven in het openbaar vervoer als we alle vrouwen met lang haar gaan bevoelen... |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: The fuck..?  Ik wil m'n haar terug @MIADIA: Inderdaad, ros voor de harses  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Smikkel ze Miadia  Wel wat extra topping erop mikken natuurlijk  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: 't Is gelukkig ook alleen maar het bezoek die dat doet. Of als wij op bezoek zijn. Ik zou me echt rot schrikken als een wildvreemde op straat ineens mij gaat aaien  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Kpuc: extra kaas en sjampenjonnetjes   dag allemaal misschien tot vanavond |
|
Bamboo Erelid
*gaat zo de gekookte eitjes pellen voor de sla met ei en tonijn*.. njammie..  Alev: (voor zover mogelijk) zeggen dat ze er met hun vieze vingers vanaf moeten blijven.. |
|
Kpuc Oudgediende
Reken er nu in elk geval maar op dat als je eens mee gaat bowlen, dat je geaaid zult worden  |
|
Bamboo Erelid
Quote @MIADIA: Kpuc: extra kaas en sjampenjonnetjes   dag allemaal misschien tot vanavond Eetze  .. en misschien tot vanaaf.. |
|
nietmeer
|
Komt er een of andere vrouw m'n kamer binnen met een kindje aan d'r zij. "Ze heeft echt mooie haren, hè" Ga weg! @Bamboo: Dan ben ik onbeleefd ofzo  Ik sta dan gewoon op en ga ergens anders zitten  |
|
Bamboo Erelid
Quote Kpuc: Reken er nu in elk geval maar op dat als je eens mee gaat bowlen, dat je geaaid zult worden  Whahaha.. denk dat ze dan zo'n mooi goedgedroogd bamboo stengeltje meeneemt om op de vingers te klatsen  |
|
nietmeer
|
Kpuc: In Nederland draag ik gewoon een doekie  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
* prrrrrttttt *  |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: Kpuc: In Nederland draag ik gewoon een doekie  Oh, da's wel zonde eigenlijk... @ladekast: Hey  schijterd.. |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*rookgordijn in het café door ladekast* |
|
Kpuc Oudgediende
Alev, de Turkse schoonheid moet je niet zo verbergen  Dat de tetten en zo bedekt zijn, top, maar je haar is een deel van je ziel Nou ja, ik weet één ding, als de hoofddoek in NL ooit wordt verboden dan ga ik er ene dragen Kassie, biertje en een bamburger?  |
|
ladekast Oudgediende
|
en denk erom, niet teveel opsnuiven van mijn luchtje hé  Wel wat over laten voor de anderen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Kpuc: Jij doet ook alles wat verboden is.  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Sommige vinden het zonde, ja. Ik vind van niet  Men (Ik tenminste, er zijn een aantal fakerds...) dragen een hoofddoek om hun schoonheid te verbergen. Zodat als een man verliefd wordt, dat hij verliefd wordt op het innerlijk. En niet op het uiterlijk. En niet zeggen dat je dan heel je lijf moet bedekken  Haren zijn genoeg  Want... Geef toe, een kale vrouw is wel wat minder...  Kpuc: Zie boven  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Kpuc: Kassie, biertje en een bomburger?  Doe maar niet Kpuc.  |
|
ladekast Oudgediende
|
naja, ik heb wel trek eigenlijk maar heb nog geen idee wat ik ga eten vanaaf  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Kpuc Oudgediende
MC, lang niet alles meer, maar een deel nog wel Alev, dan gaan we doekies ruilen  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: @Bamboo: Sommige vinden het zonde, ja. Ik vind van niet  Men (Ik tenminste, er zijn een aantal fakerds...) dragen een hoofddoek om hun schoonheid te verbergen. Zodat als een man verliefd wordt, dat hij verliefd wordt op het innerlijk. En niet op het uiterlijk. En niet zeggen dat je dan heel je lijf moet bedekken  Haren zijn genoeg  Want... Geef toe, een kale vrouw is wel wat minder...  Kpuc: Zie boven  Jouw hoofd, jouw haar  mag je mee doen en laten wat je wil.. ennuh er zijn ook mooie kale (kortharige) vrouwen. *clicketyclick* want in de jaren 80 begin 90 was dit toch wel een hele mooie hoor..(tegenwoordig niet zo meer  ) |
|