|
nietmeer
|
Yumi: Quote: Ik zit hier keihard Linkin Park te draaien nu  Al vanaf de titel toepasselijk!!   |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Yumi: Dan wens ik jullie vanavond sterkte en wijsheid toe.. Het is in elk geval niet leuk om op deze manier met pensioen te gaan  |
|
nietmeer
|
Quote @Bamboo: Yumi: Dan wens ik jullie vanavond sterkte en wijsheid toe.. Het is in elk geval niet leuk om op deze manier met pensioen te gaan  Daar sluit ik me helemaal bij aan!! Dit is zéker geen aangenaam "thuiskomertje" na jullie vakantie   |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Op zijn hollands gezegd voelen mijn man en ik ons voor de zoveelste keer belazerd door TNT  pearlypuck: Idd, zo voel ik me dus! Helemaal leeg en ik moet er wel weer 100 % zijn als mijn manneke thuiskomt rond 5 uur  Tja, sinds ik na de vakantie weer een beetje opgeknapt ben kregen we dus die bewuste loonstrook thuis.... @ladekast Waar een vetpot?  Zelfs die aan mijn lijf is al 33 kg afgeslankt  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Yumi: wow 33 kilo  Super joh  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Ik kreeg in al mijn ellende vandaag een heel mooi compliment van mijn 18 jarige zoon : Mam, je ziet er sexy uit zo! Toch nog een gouden randje aan deze donkere dag  |
|
nietmeer
|
Yumi: Dat is nog eens een mooi compliment  die kun je in ieder geval in je zak steken  Maar euhhhh...hoe doe je dat...33 kilo afvallen???? |
|
ladekast Oudgediende
|
Yumi: leuk hoor  moet er nog meer af of ben je tevreden ?  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Door niet op dieet te gaan  Ik ben op een andere manier gaan eten en ben erg trouw aan wat ik voor mezelf heb uitgevogeld. Sinds ik geen suiker meer gebruik, heb ik amper nog last van pijnlijke spieren en mijn spastische darmen zijn weer normaal gaan doen na ruim 18 jaar tobben @ladekast Er moet nog meer af voor een gezond gewicht maar dat gaat nu vanzelf  De tijd zal de rest doen  |
|
nietmeer
|
Yumi: Hmmm...moet ik ook maar stoppen met suiker gebruiken...heb ook al jaren last van spastische darmen  en als afvallen er dan bij komt, is dat alleen maar een meevaller  wat ik eet, let ik eigenlijk al op  doe ook niet echt aan een dieet  |
|
ladekast Oudgediende
|
Mercedes kopen iemand ?  |
|
nietmeer
|
Yumi: Je moet me toch eens precies vertellen hoe je dat gedaan hebt. Heb zelf geen problemen met mijn gewicht, maar een vriendin die het ene dieet na het andere volgt en maar niet afvalt...  Zij zit ruim boven de 100 kilo en is er niet gelukkig mee  |
|
Bamboo Erelid
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: geen idee, moet je hierheen komen en op het knopje van de afstandbediening gaan drukken en een beetje rondlopen  |
|
Bamboo Erelid
hmm... beetje nieuwe sleutel of al een oud afgeragd exemplaar?
|
|
nietmeer
|
Alleen als jij kunt voorschieten  Mercedes & BMW = ouwe lullenbakken, toch??  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: & pearlypuck: Behalve geen suiker eet ik ook niks meer uit pakjes en zakjes. Ik maak zoveel mogelijk zelf met verse spullen en ik eet veel minder koolhydraten dan aanbevolen door het voedingscentrum. Ik eet volop groente, ruim fruit, weinig brood en aardappelen. Ook eet ik iedere dag yoghurt. Verder genoeg eiwitten in de vorm van (mager) vlees, vette vis en eieren en ook roomboter, olijfolie, mayonaise en nu en dan slagroom  Eiwitten en vet verzadigen en van teveel koolhydraten krijg je honger |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: Alleen als jij kunt voorschieten  Mercedes & BMW = ouwe lullenbakken, toch??  *Legt Pearly even over de knie..* Jij hebt duidelijk nog niet in de juiste BMW's gezeten..  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Alléén m'n rechterbil graag  *vraagt om verschoning*  |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: @Bamboo: Alléén m'n rechterbil graag  *vraagt om verschoning*  Wat is er mis met de linker? Heeft The Fab die al onder handen genomen ofzo?  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote pearlypuck: @Bamboo: Alléén m'n rechterbil graag  *vraagt om verschoning*  * pakt de staalborstel * |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: muwah, niet nieuw, niet oud  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Alle gynaecologen rijden toch in een Mercedes?  |
|
ladekast Oudgediende