|
nietmeer
|
Knikkermaatjes gezocht? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*mikt een bam op t potje* |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik zie een spons dat geknepen ding uitgewrongen leeg getrokken uitgedroogt daar ligt het dan te wachten op een nieuwe plas in zijn sas te badderen in geknoeide koffie ozo erg vandaag slurpt hij legaal door een verspillings vandaal.
Opgetogen en opgezogen vol en vet proeft hij nog wat melk en de suiker dikke pret ligt hij daar volgelopen helemaal dronken op de zaak op een rondje knoeiboel mag hij hopen
maar het wachten duurt weer lang gaat hem slopen ondertussen onderzoekt hij het behang |
|
Kpuc Oudgediende
Grom, kijk die zelfvergenoegzaamde rotkop dan kijken Geef m aub gewoon een kogel, niks spuitje of dat soort diervriendelijkheid. |
|
nietmeer
|
iew ik vind het een eng mannetje hij kan niet langer dan 31 jaar krijgen ofzo toch??
|
|
Kpuc Oudgediende
21 jaar effectief met de mogelijkheid van vijfjaarse verlenging. In principe kan dat levenslang zijn. Veel te duur, gewoon die kogel geven en de rekening uitsmeren over de taksbetaler. Kosten, een krappe 2000 euro, met crematie en uitstrooiing op onbekende plek inbegrepen. |
|
nietmeer
|
aha geef hem dan maar de kogel |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik heb iets gemist  |
|
Kpuc Oudgediende
Wat dan?  |
|
nietmeer
|
FrankB: het gaat over het enge mannetje die in noorwegen heeft lopen rond schieten |
|
nietmeer
|
Kpuc: Ook een oplossing: bij zijn bevrijding hem loslaten vanuit de hoofduitgang en de nabestaanden, dierbaren en andere betrokkenen op hem laten wachten... allemaal met geweertjes mét dumdummetjes geladen natuurlijk  Politie blijft, zoals altijd, onbewapend  |
|
FrankB Oudgediende
|
ah, ja, die mag de kogel krijgen.. een kogel voor ieder slachtoffer..  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
zoo nu een HJtje  mijn 1ste kroeg om te beginnen  |
|
Kpuc Oudgediende
Zo vervuilend al dat lood, eentje is wel genoeg toch?  Of toch maar ritueel slachten? |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
FrankB Oudgediende
|
zolang het maar pijnlijk is.. 4-endelen? |
|
nietmeer
|
Wie krijgt een kogel?  |
|
nietmeer
|
Quote @Relpa: Géén doodstraf voor die zot  *Die kerel moet de spijt erin getimmerd krijgen  al kost't járen*  Als m koud al geen spijt heeft (in tegendeel) denk je dan dat hij dat later wel zal krijgen?? We hebben hier van doen met wel een hele rare vogel, Sweet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
ik denk niet dat hij spijt zal krijgen hij noemde het gruwelijk maar noodzakelijk  goedenavond kokkie   |
|
FrankB Oudgediende
|
*censuur*varken aan het spit.. is dat geen optie voor m? |
|
Relpa
Oudgediende
@PP, ik zei niet dat't makkelijk gaat worden maar met één schot komt'm er té makkelijk af  *We hebben de tijd toch ?  valt vast wel iets beters te bedenken*  En JA ik kán ontzettend haatdragend zijn soms |
|
Kpuc Oudgediende
Allemaal zo zonde van tijd en energie, plus dat m het nog wel eens lekker kan gaan vinden ook |
|
nietmeer
|
|
|
Relpa
Oudgediende
Vrijwilligers genoeg lijkt me brat *Laat ieders die wil maar iets proberen*  |
|