|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Grouse:  Die destijds met Jezus meeliepen. |
|
nietmeer
|
Ben ik dan echt al zò lang uit NL weg, dat ik die niet begrijp??  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
pearlypuck: ik moet weg dit weekend  kom jij en fab maar hierheen joh, kan je in mijn huisje vertoefen  Grouse, hebbie die ouwe gek al gemailt ?  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: De gewoonte is dan gelukkig niet uitgestorven @ladekast: Ja heb ik gedaan. Nog geen antwoord gekregen. |
|
ladekast Oudgediende
|
@Grouse: hij doet nog wel eens alsof hij het druk heeft  |
|
WMR-kok
Oudgediende
pearlypuck:  Petrus komt ze bij Cloony weg jatten. Is dus alleen voorbestemd voor de apostelen en GOD.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Gelukkig hoef ik die bagger niet. Ik maak wel echte koffie |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Dan ga ik wel naar de hel...als ik toch geen Nespresso krijg in de hemel @Grouse: Nespresso is geen bagger hoor  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: in de hel is de koffie altijd te heet, dat schiet niet op  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Jongens!!! Zet de ramen maar weer open!!!   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Pas als de uitvinder van de Nespresso komt te overlijden kunnen ze daar een lijn opzetten. Tot die tijd moeten ze het hebben van Cloony om aan hun cups te komen.  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: dat gebeurt dus niet in de hel  pearlypuck: de ramen liggen er al 2 weken uit hier in het café  |
|
nietmeer
|
*Lekker bakkie ingeschonken* |
|
ladekast Oudgediende
|
ik heb de mijne net op  |
|
nietmeer
|
Tjongejonge, als we over een bakkie troost al zo'n discussie hebben, wil ik een gesprek over wipskie  met Grouse niet eens aangaan  Proost Grousje!!   |
|
nietmeer
|
Ik neem vanavond weer een bakje Nespresso  neem er 's morgens twee en 's avonds eentje  En als mijn man thuis is, dan drink ik wat meer koffie  want hij is een echte koffieleut  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: De één drinkt koffie, de ander Nespresso. Ieder zijn meug. Pearlypuck: wipskie? Hm,.... interessant  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Ik drink er dus echt maar 3 per dag, maar dan wel van die kopjes waarvan je hoogte- of dieptevrees krijgt. Voor de rest is het groene thee  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ik drink er ook niet veel hoor  Hooguit een kopje of 12 tot 15  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Grouse: Wow!!  Jij slaapt dus 's nachts rechtop in bed???  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Bamboo kan voor het slapen nog een espresso nemen en gewoon gaan slapen  |
|