|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
*giet koffiekan leeg op de kast* |
|
Mediaguy Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 265 Wnplts: Kaatsheuve S |
@ladekast: koffie word alleen geserveerd tussen 8:00 en 15:00 daarna alleen nog maar bier. Sorry voor het ongemak.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Mediaguy:  Als je eens een keertje veel tijd hebt, dan moet je eens de Ragù alla Bolognese gaan maken.   *Zet een bakje Dark Roast.* |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Mediaguy: ik wil koffie, moet wel een beetje fit blijven voor mijn weekendje weg  |
|
@WMR-kok: dat veel tijd spreekt mij nooit aan.  koken moet snel en simpel zijn  maar ik ga kijken of ik het een keer ga doen. |
|
@ladekast: ik adviseer u dan toch water te drinken is beste dorstlessende drank zonder toegevoegde suikers  |
|
nietmeer
|
@ladekast: mankeert er wat aan je handjes??  Slavendrijver!  @Cheffie: iets fantasierijks met bloemkool??  Nee zeker hè??  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: nou dan vraag ik het wel aan de stagelopers  |
|
nietmeer
|
Wat heb je 'm nou eigenlijk aangeboden?  |
|
ladekast Oudgediende
|
ik kan het niet zien  pearlypuck: waarschijnlijk iets met ellende  |
|
WMR-kok
Oudgediende
pearlypuck:  Bij Marokko, drie heerlijke bloemkool recepten.  Bloemkool met bechamelsaus, gefrituurde bloemkool en bloemkool met mosterdsaus.   Bij mij doet dat kopje dark roast het.   De bloemkoolstronk is ook eetbaar.  Wassen, daarna in dunne plakjes snijden en bij een roerbakgerecht mee roerbakken.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok:  Denk dat ik voor de gefrituurde ga!!!  Nouh, ladekast: lekker bakkie dark roast was dat hè??  Heb nog geen koffieboon gezien  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
pearlypuck:  Het is ook boerenkoffie.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Oeh jakkiebah!! Mag je hélemaal zelf opdrinken, Cheffie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
pearlypuck:  Ik vroeg of iemand het wilde, niet dat ik het zelf zou drinken.  Ik heb een lekker bakje Dark Roast.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Nee, bewaar die maar voor ladekast, ik ben niet zo van die nederlandse hatsefratsekoffie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als je nou met dezelfde pad nog een bakje koffie zet, dan heb je de koffie die mijn oma vroeger altijd zette als wij daar waren.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: En dan ook nog veel melk erbij doen, omdat het anders te sterk was, zeker??  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: die van mijn stageloper was lekkerder dan die troep van jou joh  |
|
WMR-kok
Oudgediende
pearlypuck:  het was geen koffie verkeerd, hoewel het wel verkeerd was. @ladekast:  Met moedermelk???? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Hele foute koffie  Herinner me nog die met die filterzakjes  Wat was dàt erg!!! |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: dat heb ik wel eens geprobeerd maarre .... dat was echt  |
|