|
nietmeer
|
arme jongen  |
|
nietmeer
|
goed vandaag een dagje vrij |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
en was mn pc aan het opschonen en kwam een oude link tegen |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
triple posten  gelieve even op te letten  max 1 post, wil je nog wat zeggen, dan moet je de ouwe post " editten" ik zit nu op stage  |
|
Frostbite Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
FrankB: Dat doe ik niet altijd, zodra ik 1000 posts heb gehaald zal ik het doen  Jij zit op stage, ik ben bijna klaar met school voor vandaag  |
|
FrankB Oudgediende
|
frost, geluksvogel.. vind mn stage met de minuut rotter worden... zelfs de klok begint mijn gestaar zat te worden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
goed peter. moeilijk jaar achter de rug maar het gaat |
|
FrankB Oudgediende
|
@WMR-kok: tja, binnen ofbuiten.. t is rot hier  benny1974: ben je er weer bovenop? |
|
WMR-kok
Oudgediende
benny1974: Hier idem dito. Gaat nu sinds een paar weken weer wat beter.  |
|
nietmeer
|
goed. heb een tijdje zonder werk gezeten en dan zit je niet lekker in je vel |
|
nietmeer
|
las dat er weer een bowling aan komt |
|
FrankB Oudgediende
|
benny1974: 22e.. en even je vorige post editten, a.j.b  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Bij de keuring bij het UWV worden ook steeds fouten gemaakt. Ben nu al 4 keer in totaal gekeurd en 4 keer hebben ze foute gemaakt.   Maar de bond zit er nu achteraan.  Afgelopen Januari rond de 23ste kreeg ik te horen dat ik bij Supertape mijn ontslag gekregen heb met ingang van 1 Januari 2010. Pas in Maart waren alle ontslagpapieren in orde gemaakt. FrankB:  Als de dubbelpost er al staat is het te laat Frank. Alleen een modje kan ze dan nog weghalen. |
|
nietmeer
|
ik de week voor de kerst |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
leuke kerst enveloppe dacht ik nog |
|
WMR-kok
Oudgediende
benny1974:  Ik zit nu ook in de ziektewet van het UWV. Ik dacht mijn 25 jaar jubileum te kunnen halen, dus niet.  |
|
FrankB Oudgediende
|
benny1974: te leuk om waar te zijn  |
|
nietmeer
|
sorry hoor ben al zo lang hier niet meer geweest |
|
FrankB Oudgediende
|
@WMR-kok: tuurlijk niet.. na dat25-jarige jubi word je te duur.. mijn collega hier is er 5 PRECIES 6 maanden voor zijn 12,5 jarig jubileum opgestapt, omdat de sfeer zo ***** is |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ben zelfs 6 weken lang te ziek geweest om nog te kunnen kokkerellen, laat staan werken aan de sites.   Het bezoekersaantal per dag begon aardig omlaag te donderen.  Maar sinds 4 weken ben ik weer aan de gang en het bezoekersaantal is weer aan het omhoog schieten.  |
|
nietmeer
|
je kook sites. ja weet het weer |
|
Mediaguy Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 265 Wnplts: Kaatsheuve S |
FrankB: hier bij ons gaat er ook nog wat uit. Bijeenkomst over de toekomst afgelopen vrijdag was dan ook gespannen  |
|