|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Mediaguy: wij hebben het er net opzitten.. voelde goed om als stagiair niet wegbezuindigd te worden in de eerste maand  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
FrankB: Bij mij is alles zeer vreemd verlopen. Ik heb vanaf juli 2008 tot maart 2010 nog gewerkt en daarna niet meer. Ik heb mijn ontslag met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2010 gekregen. En ze wilden in eerste instantie dat ik het bedrijf 58.800 euro terug zou moeten gaan betalen.  Dat zou anderhalf jaarsalaris moeten zijn volgens hun. Maar dat is 2 volle dienstjaren. |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
FrankB: Ze wilden zo goedkoop mogelijk van mij af komen, en dat is vrij aardig gelukt. |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
hey Benny  Das ff geleden zeg  |
|
FrankB Oudgediende
|
@WMR-kok: tja.. gebeurt, helaas.. hier zijn er 2 uitgegaan voor overbezetting.. maar voor dezelfde functies zijn er 4 vacatures gekomen.. |
|
nietmeer
|
ja door omstandigheden. waren andere dingen even belangrijker |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En het ergste is nog dat dankzij mij de productie van de dubbelzijdige tape in de eerste 5 jaar dat ik daar zat van 32 dozen per dag naar een goede 100 dozen per dag gegaan is. @benny1974: Ik ben in begin 2007 in de ziektewet terecht gekomen. In 2008 werd ik klakkeloos goedgekeurd door het UWV. In 2010 werd ik met terugwerkende kracht vanaf 2008 met 25% afgekeurd. Toen zat ik alweer in de ziektewet. En dit jaar werd ik voor 12,75% nog maar afgekeurd terwijl mijn klachten alleen maar toegenomen waren. Ik heb in 2008 een paar weken vervangend werk gekregen en toen vrij snel weer aan mijn eigen werk gezet waardoor ik nog sneller schade aan mijn benen opliep. Doordat ik moest gaan werken kon ik mijn steunkousen niet meer aan want het was in 3-ploegendienst, en ik had hulp nodig om ze aan en uit te trekken. Die hulp kon ik dus niet meer krijgen. Doordat ik dus met terugwerkende kracht afgekeurd was voor 25% kon Supertape mij met terugwerkende kracht ontslaan. Maar ik had dat werk nooit mogen doen. Het UWV heeft nergens naar gekeken. |
|
nietmeer
|
SHIT man |
|
WMR-kok
Oudgediende
benny1974: Ik had eerst steunkousen klasse 2, nu heb ik klasse 4. Dat zijn de strakste die je kan hebben. Ik heb tegenwoordig ook lymfvatendrainagetherapie.  Mijn tenen beginnen nu een klein tikkeltje beter uit te zien.   Mijn leven bestaat uit een opeenvolging van medische fouten.  Maar als alles goed is, is het dieptepunt nu achter de rug.  |
|
nietmeer
|
hup terug de oven in. we bakken je op nieuw, maar nu wel goed af |
|
FrankB Oudgediende
|
benny1974: kon dat maar.. dan zou je mij ook opnieuw mogen bakken |
|
nietmeer
|
me mn moeder heeft ook steunkousen en ik weet hoe lastig ze zijn (en braces) |
|
WMR-kok
Oudgediende
benny1974:  Nee hè, niet alweer.  Zit me al bij elke keer dat ik aan het kokkerellen ben me rot aan het zweten.  En gelukkig kan ik steeds vaker gaan zweten.  |
|
FrankB Oudgediende
|
@WMR-kok: zweten is onhygienisch in de keuken,maar verder gewoon gezond hoor  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: oke.... koken we jou opnieuw maar dan met .... stikstof (is dat koud genoeg?) |
|
Mediaguy Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 265 Wnplts: Kaatsheuve S |
@WMR-kok: maar de vraag is wat ben je aant kokkerellen ? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Over een paar dagen komen er weer een aantal gerechten online met 1 eigen origineel gerecht.  Kip met yoghurt en tomatenpuree.  FrankB:  Ga jij eens in een restaurantkeuken werken voor een dagje vlakbij het vuur!  Daarna spreken we nog eens erover verder.  |
|
nietmeer
|
hihi in een wok restaurant of waar ze een roterserie hebben |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@Mediaguy: Over een paar dagen komen er bij: Geurige Pilafrijst, Nieuwe foto van de Pilafrijst, Kip met Yoghurt en Tomatenpuree, Gekruide Rode Garnalen, Indiase Dahl.  benny1974:  Wat doe je tegenwoordig voor werk? |
|
nietmeer
|
zit in de eiëren. eitjes breken schijden pasteuriseren drogen verpakken
korte versie in een eiër dop |
|
WMR-kok
Oudgediende
benny1974:  Als je in de eieren zit breken ze automatisch.   Heb je nog over een website nagedacht?  |
|
nietmeer
|
lol  |
|